help

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ook wat daarna volgt, alles eigenlijjk. Als het voor jou niet te moeilijk is.

Dennis.

(Weet je hoe je in apparaatbeheer kunt komen?)
 
Geplaatst door Postribe
tis beter dat ik internet heb eerst op die computer dan kan ik geluid op zetten driver afhalen van internet !
Dan kun je tenminste naar die site gaan, die al eerder door @skelle werd genoemd.

Dennis.

Je kunt weliswaar dat programma ook met de pc waar je mee internet downloaden, maar dan zit je weer met de beperkte opslagcapaciteit v.e. diskette.
 
jaja ik heb een netwerkkaart zit er in ze
ik kan de cabel in steken maar komt niks op pc te zien?
 
Geplaatst door Postribe
jaja ik heb een netwerkkaart zit er in ze
ik kan de cabel in steken maar komt niks op pc te zien?
Laat de kabel erin zitten en herstart je pc.

Dennis.
 
ik heb da al gedaan maar dan zou ik waar ik nu op zit hier geen internet hebbenmaar ik ga het nu proberen ;) doen wat u zegt beter tot straks
 
Hoop, dat je ook SP2, Ad-Aware, FireWall(anders dan die van SP2), AV-programma en andere nog meer op je pc hebt zitten.

Een ieder moet dit wel weten zodra je maar een internetverbinding hebt(inbelverbinding wat minder riskant).

Dennis.
 
ik heb gedaan dus ik heb computer opnieuw herstart met die cabel er in en niks !!!!! maar ik ben niet 100 % of de netwerkkaart werkt e!!!


maar is dus niet gelukt wat je gevraagt heb om te doen

en tis sp1a, ad aware nog niet want ik heb nog geen internet gehad !! geen firewall
 
Geplaatst door Postribe
ik heb gedaan dus ik heb computer opnieuw herstart met die cabel er in en niks !!!!! maar ik ben niet 100 % of de netwerkkaart werkt e!!!
Het moet wel gaan werken, maar het is zo moeilijk uitleggen. Hoe thuis ben je in het werken met Windows?

Weet je bijvoorbeeld de weg naar de iegenschappen van je netwerkkaart te komen?
Geplaatst door Postribe

en tis sp1a, ad aware nog niet want ik heb nog geen internet gehad !! geen firewall
Ja, je zou eerst wat ik al eerder opsomde die zaken op je pc moeten hebben, want anders ben je nog verder van huis.

Dennis.
 
Zijn we nu op doodspoor beland?

Of zeg je: Beter voorkomen dan genezen en je actie gaat ondernemen om aan die software te komen?

Dennis.
 
Anders zet je de beveiliging van je browser op scherp en dat is bijvoorbeeld het niet toelaten om ActiveX-besturingselemenen te worden uitgevoerd evenmin het uitvoeren van scripts(zoals VBS). Kijk maar hoe je via je browser je pc enigszins(vooralsnog) kunt beschermen.

Dan kunnen we verder kijken naar die internetverbinding op je Xp.

Maar jij beslist.

Dennis.
 
het is via kabel neem ik aan? haal eens voor 1 minuut of zo de stekker van je kabelmodem uit het stopcontact, zo wordt die modem gereset en wordt je IP-adres opgefrist en dus ook op je netwerkkaart, zet dan je pc ook weer aan en als het goed gaat heb je nu weer internet

P.S. wordt de netwerkkaart wel herkent? zit die goed ingeplugd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan