help

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: ok

Geplaatst door Postribe
ja is begonnen en nu

Verklaar je nader a.u.b.:

Is de installatie van XP al begonnen?

Of zie je dat Dos-venster nog voor je?

Dennis.

O ja, en zeker geen winnt32.
 
ja

ik zit nu aan istallatie door winnt32 te drukken anders kan ik niet in istallatie ??? ik druk op winnt en komt blauw scherm met witte letters dat niet gaat foutmelding 32 bits zo stata er

Dit programma kan niet op een 32 bits versie van windows worden uitgevoerd !! en stond er onder dat ik wintt32 kon drukken en nu is het gelukt ik zit aan istallatie ???
 
Re: ja

Geplaatst door Postribe
en nu is het gelukt ik zit aan istallatie ???
Zal ik nog even op je wachten? Of denk je dat het je verder gaat lukken alleen?

Dennis.

PS. Hoop, dat je straks niet met een eventuele hardware conflict te maken zult krijgen.
 
BEDANKT

aja oke dat is best want ik wil windows 98 er uitsmijten en windows xp opzetten !! dus als ik zo verder doe kan ik gewoon xp op zetten en komt er iets speciaal er voor bij istallie of gewoon istallatie gelijk altijd want bij istallie gaat nie moeilijk zijn !!!

Maar als er nog problemen zijn fozo zou ik je iets laten weten

ALVAST BEDANKT voor U hulp en tot nog eens !! BEDANKT
 
Ik stel het zeer op prijs wanneer je nu een oordeel over mij wilt geven:

1) Ben ik vandaag lief geweest?

Of

2) Ik ben onaardig geweest.(heb je niet willen toevoegen)

Welke beoordeling krijg ik dan van je?

Dennis.
 
her

OH wel lief oor !! en zeer STERKE HULP gekrijgen van u !!! dnak u trouwens!!!


maar dat jij mij niet wil toevoegen is helemaal geen probleem hoor

doe zo voort met helpen !! Super goe bezig

bedankt é
 
Re: her

Geplaatst door Postribe
OH wel lief oor !! en zeer STERKE HULP gekrijgen van u !!! dnak u trouwens!!!
Ik maakte maar een grapje hoor. Geen dank, heb het heel graag gedaan.
Geplaatst door Postribe

maar dat jij mij niet wil toevoegen is helemaal geen probleem hoor
Natuurlijk wil ik dat doen, maar al te vaak heb ik heel weinig tijd, dus vandaar.
Geplaatst door Postribe

doe zo voort met helpen !! Super goe bezig

bedankt é
Dan zeg ik op mijn beurt: Niemand kan alles weten.

Dennis.

PS. Ik zal even op Msn gaan en kijken wat je te vragen had.

EDIT: Beste Postribe, zojuist werd ik gebeld. Ik moet nu helaas even weg. Het spijt mij heel erg. Misschien een andere keer dan maar.
 
Laatst bewerkt:
Dit is een bericht van Postribe op Helpmij.nl Forum ( http://www.helpmij.nl/forum/index.php ). Helpmij.nl Forum kunnen geen verantwoording nemen voor de inhoud van het bericht.



Om Postribe te mailen , kun je dit formulier gebruiken:

http://www.helpmij.nl/forum/member.php?action=mailform&userid=47692

Dit is het bericht:

AUB help mij snel ik heb een probleem ik heb windows 98 geistalleerd !!! want in begin ik stak de cd rom van xp en hij vond het niet hij toonde niet of ik de keuze moet maken tussen met cd rom opstarten of harde schijf en met windows 98 ging het wel stond er op wil jij op starten van cd rom of harde schijf en zo kon ik win 98 er op istalleren maar nu is mijn vraag hoe kan ik van win 98 die nu opstaat hoe kan ik windows XP opzetten eub SNELLE HULP gevraagt :) dank u voor het begrip
 
En ook onderstaand bericht heb ik via Helpmij in mijn e-mail adres binnengekregen. Heb het zojuist gelezen.

wil jij aub via msn chatten mij helpen want ier is nie gemakelijk en ik begrijp
het moeilijker AUB

Beste Postribe,

Heb je misschien nog hulp nodig? En gaat het om hetzelfde probleem of om geheel iets anders?

Laat het me dan, hier, even weten. En als je vindt, dat via Msn voor jou het beste is, dan ben ik ook bereid dat te doen. Ik hoor het wel van jou.

Misschien belangrijk om het te weten: Ik weet ook niet alles hoor(meer mensen weten meer dan één)

Groetjes,

Dennis.

PS. Anders zet ik mijn MSn Messenger wel aan, dan zie ik je wel verschijnen.
 
!!

Awel ik had nog een vraag ik heb nu die computer geistalleert helemaal goed!!!

maar nu wil ik GELUIDSKAART istalleren !!!!

maar ik weet niet welke geluidskaart is en ik weet niet waar ik drivers kan afhalen !!! help iemand mij ?????:)

dank voor hulp
 
Re: !!

Geplaatst door Postribe
Awel ik had nog een vraag ik heb nu die computer geistalleert helemaal goed!!!

maar nu wil ik GELUIDSKAART istalleren !!!!
Die geluidskaart erin zetten of installeren?

Dennis.
 
awel ja maar er is geen internet op die computer tis juist geistalleerd komt het door dat geen geluid er op zit dat internet verbinding niet gaat???


dus ik heb geen internet op die computer en die programma op een diskette zetten gaat ook niet :( ik weet echt niet wat ik kan doen iemand een idee !!
 
Postribe,

Je weet nu hoe je een dos scherm kunt openen.

Als eenmaal daar bent, dan geef je het commando:

ipconfig /all

Wat je krijgt te zien plaats je dan even hier.

Dennis.

Het kan ook anders, maar ik wacht maar even af.
 
Ik had eigenlijk eerst aan jou moeten vragen wat bij jou op dit moment de hoogste prioriteit is, is dat het installeren v.d. geluidskaart of wil je eerst internet hebben op die pc?

Dennis.
 
tis beter dat ik internet heb eerst op die computer dan kan ik geluid op zetten driver afhalen van internet !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan