!help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

w00t

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2006
Berichten
5
Ik heb een groot probleem ik heb net een externe harde schijf gekocht voor school en daar wil ik xp op hebben zodat ik mijn kleine rot account niet hoef te gebruiken...

als ik mijn cd van xp erin doe gaat hij installeren en opnieuw installeren... na het opniew opstarten gaat het tot het laadscherm met logo goed en dan het blauwe scherm met een foutmelding over het lezen van de shijf... HELP ME!!!
 
Zo te zien mist hij een driver. Het bekende [F6] verhaal.

Probeer eens te installeren zonder je eigen HDD aangesloten, dan zegt hij waarschijnlijk geen drive gevonden.

Eric.
 
Ik ben echt nieuw in de wereld van computers ik heb trouwens een laptop en ik weet dus niet wat een HDD is en ik wil nu eigenlijk alleen nogmaar dat ik als ik opstart gewoon mijn eigen laptop krijg en niet de keuze tussen externe of gewone. kan dat nog???
 
welke ik ga mijn ingebouwde hier niet voor uithalen ik laat windows zitten maar hoe krijg ik dan de fout bij het opstrarten weg???
 
en als dat lukt hoe kan ik photoshop op een andre computer runnen als i op de externe is geinstalleerd???
 
Als het goed is wel.

Je krijgt als het goed is nu de keuze uit twee versies van XP.

Je kunt degene die het niet doet verwijderen. Moet je wel even verborgen systeem bestanden weergeven aan zetten bij mapopties, dan kun je boot.ini aanpassen.

Eric
 
dat zal niet gaan

Je kunt alleen bepaalde simple programma's zo maar van schijf laten draaien.

Al het andere gebruikt register sleutels, dus je zult het op je PC moeten installeren. Daarbij mag je wel aangeven dat hij de bestanden op je externe schijf moet plaatsen.

Maar let op, dan zal hij het dus niet doen als die schijf er niet is.

Eric.
 
ok... zou tovallig een windows emulator werken???

en wat moet ik aanpassen?? (in bot.ini) ik kanhem ook niet vindne

ik heb trouwens Microsoft Windows XP home dinges2