help

Status
Niet open voor verdere reacties.

tallex

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2006
Berichten
51
ik heb al veel site's geprobeerd voor 1 GB te verzenden, maar dat verzenden mislukt altijd! weet er iemand een goede site, die je al eens hebt geprobeerd en goed werkt?:thumb:
 
Waarom staat deze vraag in de sectie spellen??

en weet je zeker dat je 1 Gigabyte wilt verzenden via e-mail.
Dat zou je in gedeelten moeten doen ik heb nog geen provider gezien die 1 GB kan en wil verzenden als 1 bestand.
100 Mb dat zou willen via deze site.
daar zou je dan 10 van die mailtjes naar toe kunnen sturen en dan heb je de 1 Gb die jij wilt verzenden.
 
Harry dat is maar tot 100 Mb en vraagsteller wil 1 Giga verzenden.:confused:
 
Dat is dan weer veranderd.... ze willen ook overal geld uit slaan...

James :(
 
Ik wil niet flauw doen maar 1 Gb zou ik op een schijfje zetten en gewoon opsturen......
 
ja inderdaad... een gig verzenden is een gig bandbreedte weg... en tegen een uploadsnelheid van 1MB per minuut...
 
Hoi !

Puppie, ik wist niet dat het veranderd was, sorry !

Ik heb met dat progje vroeger toch wel 1 Cd-tje per keer verstuurd !

Ach, ik moet die dingen echt wat beter bijhouden.

Greetz,

Harry.
 
Maar... hoezo zou je 1 GB willen verzenden? Op dit moment is internet daar nog niet echt de beste methode voor, of misschien met een (eigen?) FTP-server.
 
moet je die files naar een computer zetten die op het zelfde modem werkt of naar een heel iemand anders? als je het naar een computer op de modem waar je al je computers op hebt aan gesloten, moet je gewoon die file sharen en bij die andere computer in de internet balk dit invullen: //computername/filename als je computer bijv zoals bij mij microstar heet en de file die je shared bla moet je dit invullen: //microstar/bla. als je die file naar een heel andere computer bijv die van je vriend, moet je het gewoon op dvd'tje zetten, anders kan het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan