Help!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

roylabruyere

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2009
Berichten
45
Hallo,
Ik heb een groot probleem want ik kan niet meer naar Hyves en naar Youtube enzo dit komt omdat Blue Coat K9 alles blokkeerd. Ik weet niet hoe ik aan het programma kom maar het staat ineens op mijn PC. Misschien bij iets mee gedownload ofzo.. Maargoed verwijderen zo gedaan dacht ik. Niet dus want daar heb je een wachtwoord voor nodig en die heb ik niet. Sterker nog ik wist niet eens dat ik dit programma had...
Hoe nu verder?

Gr Roy
 
Hoi Roy

1. Als je sites wilt bekijken die op welke manier dan ook geblokkeerd zijn kan je gebuik maken van ultrasurf: http://ultrareach.com/

2. Als er een wachtwoord op je computer zit, zal je die echt nodig hebben om software te kunnen verwijderen. Kan je een afbeelding uploaden van het veld waar je dat wachtwoord in moet vullen? http://imageshack.us/

Gr. Maarten
 
Er is iets heel anders aan de hand.....

Blue Coat K9 is een programma dat ouders/opvoeders de mogelijkheid geeft om bepaalde handelingen of sites te blokkeren.

En daar gaan en kunnen we hier hier niet vanaf helpen!

Even thuis vragen dus!
 
haha nee zo bedoel ik het niet.
ik had een illegaal spel gedownload en toen kreeg ik die zooi erbij.
Maar ik heb dus nergens een code voor iets ofzo :(
 
Er is iets heel anders aan de hand.....

Blue Coat K9 is een programma dat ouders/opvoeders de mogelijkheid geeft om bepaalde handelingen of sites te blokkeren.

En daar gaan en kunnen we hier hier niet vanaf helpen!

Even thuis vragen dus!

haha nee zo bedoel ik het niet.
ik had een illegaal spel gedownload en toen kreeg ik die zooi erbij.
Maar ik heb dus nergens een code voor iets ofzo :(

Zo bedoel je het niet, maar zo is het toch echt wel.....
 
@Maarten03,

Hoezo offtopic? Het is kennelijk een parent control programma, deze wordt echt niet met een spel mee geïnstalleerd, die een persoon via kanalen heeft gedownload.
 
@Maarten03,

Hoezo offtopic? Het is kennelijk een parent control programma, deze wordt echt niet met een spel mee geïnstalleerd, die een persoon via kanalen heeft gedownload.

We zijn niet illegaal bezig als we hem gaan helpen. Over je eigen computer hoor je beheer te hebben, mocht hij geen beheer hebben hebben dan is dat ook gelijk het antwoord op zijn probleem.
Om gelijk de alarmklokken de luiden vind ik te voorbarig, tevens zou dit topic dan al dicht zijn gegooid.

Gr. Maarten
 
@ Maarten, in principe heeft een persoon pas beheer over een pc als deze 18 of ouder is. Ben het dus met crash en mrmusic eens.

Als de ouders van ts het niet wenselijk vinden dat ts bepaalde sites bezoekt is het absoluut niet aan ons dit te helpen omzeilen!
 
@ Maarten, in principe heeft een persoon pas beheer over een pc als deze 18 of ouder is. Ben het dus met crash en mrmusic eens.

Als de ouders van ts het niet wenselijk vinden dat ts bepaalde sites bezoekt is het absoluut niet aan ons dit te helpen omzeilen!

Nergens staat dat hij minderjarig is of geen beheerder is, dus jullie maken suggesties.

Ontopic?
 
Klopt, maar als ik onder de 18 was en beperkt werd, zou ik ook niet gaan vertellen hoe oud ik ben en zou ik ook proberen op de een of andere manier iemand zover te krijgen mij hiermee te helpen.

En wij kunnen dat ook niet controleren, nog een reden om ons er dus niet mee te bemoeien.
 
Lijkt me duidelijk hoe er op Helpmij over dit gedacht wordt, dus voorzie ik de topic maar van een slotje.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan