helpcomp.com , NeoSmart Technologies,inc zijn deze site's veilig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

chakotay

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2014
Deze websites, zijn deze te vertrouwen, dus dat er geen illegale software op staat: helpcomp.com , NeoSmart Technologies,inc

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom bij Helpmij.nl

@chakotay, het gebruik van hoofdletters op een forum betekend dat je staat te schreeuwen.
Daarom heb ik jouw tekst maar even gewijzigd in een normale tekst.
Denk daar in het vervolg even aan.
Succes met je vraag verder.

Ik verwacht niet dat het illegale software is, maar de vraag is eerder wat doet het met je pc?
Is het geen 'troep' om je pc langzamer te maken en allerlei achterdeurtjes open te zetten, aka een worm?

Waarom zou je dit soort programma's willen installeren? Als je nadenkt voor je iets installeert dan weet je dat je dit soort 'software' niet nodig hebt.
Ik zie het vaak genoeg mij mensen die een Mac hebben en dan de betaalde versie van MacKeeper installeren, dit programma (zeer vergelijkbaar met wat TS geeft) zorgt alleen maar voor meer ellende.

Mijn advies: schone installatie van Windows, denk na op welke sites je komt en zorg er voor dat je geen illegale troep installeert, dan heb je nergens last van en blijft je pc snel genoeg.

Sluit ik me bij aan. Wat mij opvalt is dat degene die het probleem detecteert ook toevallig dezelfde partij is die de oplossing biedt. Heb toch altijd zo mijn twijfels bij dit soort zaken. Ik heb nog nooit gezien dat het echt iets aan je pc verbeterd.

Met gewoon gezond verstand heb je die tools helemaal niet nodig

Bedankt; theknight,puppy,woutertjuh88 en rogers voor jullie reactie en advies ik zal er mijn voordeel mee doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan