Helpdesk.nl.tt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het forum is vandaag helemaal veranderd. Heel veel update's, andere lay-out en alle problemen met die andere lay-out opgelost (en dat waren er veel :p)

Er is nog 1 probleem, we willen meer leden :)

Ik geloof dat ik nu maar eens ga kijken...........oh nee, dat kan niet. Ik ben te oud :cool:

Geplaatst door Elisa
Ik geloof dat ik nu maar eens ga kijken...........oh nee, dat kan niet. Ik ben te oud :cool:

Wijsheid komt met de jaren :p En slimme mensen kunnen we altijd gebruiken :)

Ik ben al geweest maar nog geen reactie gehad :D
Maar.........ik moet eerlijk zeggen. Het zag er goed uit.
Af en toe kreeg ik wel een Helpmijdiaans gevoel maar verder...........Heel goed verzorgd.

Laatst bewerkt:
ook de eerste pagina kan (moet) beter. srry, maar ik vind dat de homepage op niks trekt

Ach ja, dat vergat ik. Duurde veel te lang.
Dat moet zakelijker zijn.
Maar de rest.........prima. Mooie kleur blauw, rustig en goed opgezet.

Geplaatst door brecht.vermeer
ook de eerste pagina kan (moet) beter. srry, maar ik vind dat de homepage op niks trekt

Hoi Brecht, lid geworden op ons forum? :p

Die intro kan anders ja. Die is gemaakt door the_dannyboy. Hij kan echt hele mooie's maken, mooiere als deze. We zullen het overleggen :)

Geplaatst door KaWouter
het lijkt wel of de site nu down is :8-0:

Mja, de intro staat op de server van freewebs. Die is nogal es down. We zijn bezig om de intro op dezelfde server te zetten als het forum, zodat we niet meer afhankelijk zijn van freewebs :)

goed gedacht. ik denk dat jullie wel veel kans maken om uit te groeien tot een groter forum (helpmij zul je namelijk nooit kunnen evenaren)

mvg,

brecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan