Yorick1989
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 aug 2008
- Berichten
- 293
Hallo,
Ik ben bezig met Sharepoint 2010. Dit is een software pakket waarmee ik dus "intern" een helpdesk website moet gaan maken. Ik loop stage bij een school en hier gebruiken ze dus portaal (Gemaakt in Sharepoint). Mijn vraag is nu hoe ik dit het beste aan pak. Ik weet dat ik het moet gaan vragen aan leaks wat betreft computers om er achter te komen wat een richting is naar een goede en begrijpelijke structuur voor hen.
Maar nu is mijn vraag of er ook professionele mensen zijn die mij hier in tips kunnen geven. Ik had zelf al een idee om op de voorpagina het het volgende te zetten:
- Meest gestelde vragen.
- Laatste nieuws.
- Agenda (met eventuele storingen).
- Contact gegevens.
- (misschien een tabel met: "handig om te weten" gerelateerde onderwerpen)
Ik wil ook een FAQ gaan maken en een gedeelde map met daarin dus eventuele handleidingen/software waarnaar verwezen wordt vanuit de FAQ.
De vraag is nu wat ik hier nog zou kunnen toevoegen of aanpassen/weglaten. Ik kan ook wel tips gebruiken wat makkelijk zou zijn wat alleen binnen de beheerders zichtbaar is.
Ik zal heel erg geholpen zijn wanneer iemand mij hiermee zou kunnen helpen want ik wil het natuurlijk wel goed doen!
Alvast bedankt voor het lezen en eventueel reageren op deze vraag.
MVG,
Yorick
Ik ben bezig met Sharepoint 2010. Dit is een software pakket waarmee ik dus "intern" een helpdesk website moet gaan maken. Ik loop stage bij een school en hier gebruiken ze dus portaal (Gemaakt in Sharepoint). Mijn vraag is nu hoe ik dit het beste aan pak. Ik weet dat ik het moet gaan vragen aan leaks wat betreft computers om er achter te komen wat een richting is naar een goede en begrijpelijke structuur voor hen.
Maar nu is mijn vraag of er ook professionele mensen zijn die mij hier in tips kunnen geven. Ik had zelf al een idee om op de voorpagina het het volgende te zetten:
- Meest gestelde vragen.
- Laatste nieuws.
- Agenda (met eventuele storingen).
- Contact gegevens.
- (misschien een tabel met: "handig om te weten" gerelateerde onderwerpen)
Ik wil ook een FAQ gaan maken en een gedeelde map met daarin dus eventuele handleidingen/software waarnaar verwezen wordt vanuit de FAQ.
De vraag is nu wat ik hier nog zou kunnen toevoegen of aanpassen/weglaten. Ik kan ook wel tips gebruiken wat makkelijk zou zijn wat alleen binnen de beheerders zichtbaar is.
Ik zal heel erg geholpen zijn wanneer iemand mij hiermee zou kunnen helpen want ik wil het natuurlijk wel goed doen!
Alvast bedankt voor het lezen en eventueel reageren op deze vraag.
MVG,
Yorick