Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Elisa
Nou, die schattige Norton vraagt helemal niets. Ik zie geen poort hoger dan 5000
Is dit niet genoeg?
Wat wil je precies weten?
Geplaatst door Elisa
Ik kan in de configuratie van Draytek bij twee dingen niet komen: Webcam en Management setup.Die linken zijn dood. Ook bij mijn man's pc lukt het niet. Sowiezo heb ik alleen maar de poorten voor Azureus en Winmx opengezet en dan geredirected. Beide vermeldingen heb ik verwijderd dussssss Ik weet het niet meer. Draytek verwacht ik nog bericht van. Die zeiden hetzelfde: ga naar management
Ik ga nu 2 dingen doen. Software opzoeken van Draytek. Daar zit misschien nog iets handigs bij en ik doe die verbinding nu.
Geplaatst door Elisa
Ik heb iets leuks voor je. Of mijn man die straks thuis komt van een tripje, het leuk vind wat ik allemaal gedaan heb..........
Zometeen kijk ik je link na.
Geplaatst door Elisa
.
Eigenlijk is zo'n router stom. Je kunt alles opdoen maar niets dicht![]()
Geplaatst door Elisa
Maar jij zei dat Norton evengoed de boel dicht moest houden. Waarom lukt het dan niet met de router?
Die is blijkbaar sterker
Wat jij liet zien...was dat van jouw router?
Geplaatst door Elisa
En jij maar denken dat ik het verkeerd heb gedaan
Ik heb dat ding nauwelijks aangeraakt.
Alleen redirect heb ik in gezeten. De rest was automatisch.
Wel heb ik nu iets ontdekt bij die firewall waar ik 8080 zou kunnen dichten.
Ik heb n.l. deze ontdekt. (zie bijlage)
Bovenin heb ik enable nog aangevinkt.
Ook Out veranderd in IN
Verkeer in zou nu gestopt moeten worden als ik de rest goed heb ingevuld. (in ieder geval nu nog niet)
Op de site van Draytek moet ik het nog vinden. Morgen maar eens op mijn geak bekijken.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.