Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, in de winkel zijn de prijzen gemiddeld 100 euro hoger (is mijn schating), dus het enige wat je kan doen is wachten op een goede aanbieding van mediamarkt/lidl/aldi....
hmmm op aanbiedingen van de media markt zou ik niet wachten laatst met die geen btw betaal dagen was er in ede een test gedaan voor die "aanbiedingen" waren de prijzen een stuk lager dan tijdens die aanbiedingen
verder is er voor 650 echt wel een leuk pc'tje in elkaar te zetten het zal geen high-end pc zijn maar de nieuwste games draaien er zeker soepel op !
vertel ff wat je allemaal nodig hebt ?
Windows ?
Beeldscherm ?
Toetsenbord, Muis ??
ik ben op zoek naar goede pc waar ik game op kan doen .hoeft ook niet zo goede game pc te zijn maar ik bedoel een goede pc waar ik games op kan doen
ik wil graag wel een Beeldscherm maak niet welke ,Toetsenbord, Muis
mij maakt het ook niet welke Windows er op zit
bedankt voor snele berichten
groetjes
j.nijman
1. hij wil niet via internet kopen
2. hij heeft helemaal geen verstand van pc's:dus kan hem niet zelf in elkaar zetten
3. en zal dus ook legaal windows willen.
4. beperkt budget
En dan kom je gewoon in de kreupele pc's terecht. Met een lidl/aldi-pc bereik je dan nog het meest. Ik heb advies niet voor niets gegeven.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.