Helpmij.nl geeft TIEN jaarlicenties NOD32 weg !!!!

Nog 35 uur 19 minuten en tot op heden 225 inzendingen.
 
vol verwachting klopt ons hart.......
 
Welke idi@@t schopt steeds dit topic omhoog? Dan krijgen we steeds meer deelnemers en dus steeds minder kans om te winnen :D
 
Geplaatst door Sarvo
Welke idi@@t schopt steeds dit topic omhoog? Dan krijgen we steeds meer deelnemers en dus steeds minder kans om te winnen :D
It's me, Leclerq :p
 
Nah, dan kick ik em ook nog ff:

Mensen! Doe mee, er is niets te verliezen! Mailtje sturen met een antwoord kost vrijwel niets!
 
Na een week niet te hebben kunnen reageren in dit topic omdat ik na de Trial-install van Nod32 enkele HONDERDEN!! sleutels van Symantec en Norton uit het register verwijderd heb (waarschijnlijk één of twee te veel) m'n comp niet meer wilde doorstarten!!:eek:

Maar nu kan ik jullie mededelen dat ik sinds gisteren officieel lid ben van helpmij.nl!

Zou toch op zich al een NOD-licentie waard moeten zijn, toch?

Maar goed, als ik al die gretige berichten zo eens doorspit denk ik dat er toch bijna niemand is die het juiste antwoord heeft gegeven en dat betekent dan weer dat er van de 10 licenties toch zeker 8 licenties te geef over blijven!!

Dus niet leden, meld je aan als verenigingslid en misschien dat us Huijb samen met NOD hier een vervolgactie aan vastplakt.....

Succes allemaal bij de verloting en Merry Xmas alvast;)
 
Geplaatst door Speedlimit


Maar goed, als ik al die gretige berichten zo eens doorspit denk ik dat er toch bijna niemand is die het juiste antwoord heeft gegeven en dat betekent dan weer dat er van de 10 licenties toch zeker 8 licenties te geef over blijven!!


Ik denk dat dat wel meevalt, het ligt er aan wat ze als goed antwoord rekenen...
Ze hebben in ieder geval nu meer dan 220 views op hun site gehad, dus ik denk dat dat die tien liscenties wel waard zal zijn....
 
Is het dan niet de bedoeling om ook wat leden te werven met dit soort acties?
 
Geplaatst door Speedlimit
Is het dan niet de bedoeling om ook wat leden te werven met dit soort acties?

Leden mogen zich altijd aanmelden natuurlijk!

Maar ik zie nergens staan dat het een voorwaarde is dat je verenigingslid bent om mee te mogen doen met deze prijsvraag... of ik ben scheel :D
 
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik bedoelde eigenlijk dat het voor in de toekomst een leuk idee zou kunnen zijn om actief leden te werven.

Sorry hoor, het was maar een voorstel.:confused:
 
Geplaatst door Sarvo


Leden mogen zich altijd aanmelden natuurlijk!

Maar ik zie nergens staan dat het een voorwaarde is dat je verenigingslid bent om mee te mogen doen met deze prijsvraag... of ik ben scheel :D

Jij bent niet scheel :D
 
Geplaatst door Speedlimit
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik bedoelde eigenlijk dat het voor in de toekomst een leuk idee zou kunnen zijn om actief leden te werven.

Sorry hoor, het was maar een voorstel.:confused:

Mmmm, ik zou dat opvatten als zijnde chantage: wil je wat winnen? betaal dan eerst €17,50, dan praten we verder.... gaat niet erg aanslaan denk ik :D
Maar zeker goed dat je meedenkt voor helpmij.nl!

Gelukkig ben ik niet scheel :p
 
Nog 26 uur en zesenvijftig minuten 226 inzendingen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan