Helpmij.nl MSN6 TAB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door XP_PC

Downen, openen, verder niets doen meteen op "add" klikken.

Krijg deze melding dan ?

P.S. Ga eerst een goede upload site zoeken :s08

Laatst bewerkt:
Lekker gemakkelijk & handig, nu moet ik niet telkens weer naar de site surfen om te kijken of er nieuwe threads zijn :p. Top werk, klasse!!!

Bedankt :thumb:

verversen hoe dat dan

Hoi,is wel tof,maar bijv. ik heb 2 pc's in netwerk,nu blijkt dat de laatste topic's al zijn gewijzigd
hoe kan ik het tabblad van messenger verversen?

ik check de laatste nieuwe berichten van helpmij op de eerste pc
op de 2e pc die met tablad messenger zijn dus niet meer in de nieuwste volgorde????

ook wordt het niet ververst als ik na een ander tabblad terug ga ook niet na afmelden en opnieuw aanmelden
:confused:

of moet ik aangemeld zijn bij Micrsoft(r).NET Alerts

Laatst bewerkt:
Ja hoor, ik probeer het ook weer eens :evil:
krijg de volgende melding: Your directory of msn is not found: C:\\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\3323253163\ConfigCache.xml
Wat nu?

Ziet er top uit, ik probeer het thuis strax ook eens. Kan je ook je eigen berichten toevoegen eraan dat je dan een melding krijgt als het veranderd is?

Geplaatst door sluys
Ziet er top uit, ik probeer het thuis strax ook eens. Kan je ook je eigen berichten toevoegen eraan dat je dan een melding krijgt als het veranderd is?

Daarvoor zal je een programma als Hottopic moeten gebruiken.

Die melding kreeg ik ook. Het werkt alleen met 6.0.

Geplaatst door huijb
Die melding kreeg ik ook. Het werkt alleen met 6.0.
marga hééft 6.0 ;)

margaNo> je moet dus aan het begin iets kiezen...een reeks cijfers, of een reeks cijfers mét je email adres...welke kies je daar?

Geplaatst door aaajeetee

marga hééft 6.0 ;)

margaNo> je moet dus aan het begin iets kiezen...een reeks cijfers, of een reeks cijfers mét je email adres...welke kies je daar?

Kan niks kiezen: er staat alleen maar een reeks cijfers met mijn hotmailadres tussen haakjes ()

Balen!!!! Heb de config cache gewijzigd zoals aangegeven in bovenstaand bericht , maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding.

Dan maar gewoon naar Helpmij en niet via msn :(

Laatst bewerkt:
Hartstikke leuk/goed gemaakt :thumb: , maar hoe doe je dat eigenlijk( met een progje ?)

Ja dat heb ik inmiddels ook al gevonde :o Maar is daar geen handleiding voor of iets dergelijks :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan