Helpmij.nl Userbar Creator ALPHA

Status
Niet open voor verdere reacties.
@stefanz ja, eigenlijk doe ik dat ook al. het enige wat ik dan nodig heb is securitytoken maar die zit in de request site al.
enige reden dat ik het anders opsloeg is omdat het niet kan herconverteerd worden naar gewone taal bij het laden :P dus daar moet ik nog iets op vinden

Laatst bewerkt:
Oei: nog wat typ-/spelfoutjes in het instellingen-paneel:

Grafisch;
controleer (3x);
gebruikersavatar;
uitgeschakeld.

En sommige dingen hoeven niet met hoofdletters:

inloggen;
herladen;
updates.

:)

Hallo,
De download links zijn momenteel voor een onbepaalde duur verwijderd :'(
Omdat het programma inlogt op helpmij moet ik eerst nog wachten op toestemming van het beheer
Toch bedankt iedereen die tot nu al heeft willen testen.

GR,
Maxim

Even ter verduidelijking.
Het is niet omdat het programma inlogt op helpmij, maar omdat het programma met de naam Helpmij.nl wordt aangeboden.

Een programma wat de naam van onze site draagt dient via beheer goedgekeurd te worden voor het publiek geplaatst wordt. Als jij dit programma aanbied zonder gebruik te maken van onze naam en onze logo's hoef ik hier geen verantwoordelijkheid voor te nemen en is het de verantwoordelijkheid van onze gebruikers om het wel of niet te gebruiken.
Het moment dat het programma onze naam draagt ben ik hiervoor aanspreekbaar.

En dit geld dus voor alle initiatieven, niet enkel die van Maxim.

Ik wacht nog wel steeds op goedkeuring maar ik werk nog wel voort :)
Als er nog mensen zijn die het programma nog hebben kunnen downloaden mag je nog altijd de bugs melden.
Zodat ik sneller aan een release geraak mocht het goedgekeurt worden.

gr,
Maxim

Ik hoop dat het wordt goedgekeurd, ik heb namelijk nog geen tijd gehad om het te downloaden.
Als ik de screenshots zie, vind ik het een geweldig programma.

Groet,

Ik denk wel dat er een oordeel is binnen 1-2 maanden. In de tussentijd laat ik het project even liggen.

Hallo,
er is nu meer duidelijkheid over de toekomst van het programma:
Het programma mag niet onder de naam Helpmij.nl Userbar Creator worden
gepubliceert, en dus ook niet met huidige logo's enz.
Wel mag ik mijn userbars van helpmij gebruiken (en ook de user data)
Ik moet nog wel even denken of ik wel ga verder gaan met het programma,
maar ik laat wel iets weten. Want mijn idee om het 'Voor' helpmij te maken
valt dan eigenlijk wel wat weg :S

Waarom niet?
Wel het is eigenlijk wel te verstaan. Aangezien dit programma gebruik maakt van de naam Helpmij
word helpmij.nl bij eventuele 'problemen' aansprakelijk gesteld.

@admin/mod: Deze topic mag dicht, aangezien het wel foto's van het oude programma
bevat. Dus indien ik het zou wijzigen , dan maak ik wel een andere topic aan

M.v.g
Maxim

Laatst bewerkt:
Komt het programma nog beschikbaar onder een andere naam of iets dergelijks?

Sorry voor de (bump). Ik heb na lang denken, en wat teleurstelling terug motivatie om dit projectje af te werken..
Ik zit met slechts 1 probleem. Ik wil het programma maken, maar enkel voor helpmij.nl

Maar ik mag geen logo's of naamsvermeldingen gebruiken., daarom mijn oproep. Ik zoek een naam voor dit programma, dat aanleunt bij helpmij. Maar toch niet in verband kan worden gebracht.
Het logo zou ook iets moeten zijn dat mensen linken aan helpmij,zonder dat het het logo in beeld brengt.

iemand een idee?
gr
Maxim

Kijk het is jammer dat je hem alleen wil gebruiken voor helpmij.nl. maar noem hem gewoon Userbar Creator

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan