Helpmij pagina wordt niet goed weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb een nieuwe Toshiba laptop met w7 home premium.
Het vreemde is dat de home pagina van Helpmij wel goed wordt weergegeven maar als ik verder klik om bijvoorbeeld een vraag te lezen of te beantwoorden kom ik wel op die pagina maar dat de layout heel vreemd is.
Ik heb geprobeerd een afdruk bij te voegen van een dergelijke pagina (Althans een stukje daarvan).
Hier heb ik alleen last van bij Helpmij en niet bij een soortgelijk forum waar ook verder geklikt kan worden.Naamloos.jpgNaamloos.jpg

Jouw browser rendert de pagina niet correct. Welke browser? Al eens geprobeerd een update/opnieuw te installeren?
FF en Chrome bieden de mogelijkheid via plugins gerichter te zoeken naar de oorzaak...

Verwijder je cookies, in ieder geval die van helpmij.
Sluit je broweser af, open hem opnieuw en surf naar helpmij.

Tardis

Probeer zeker ook eens Ctrl-F5 toetscombinatie op pagina's die er qua layout niet goed uitzien.

Succes,

Tijs.

IE9 is op deze laptop geinstalleerd.
Ik heb al een repair gedaan in IE9 zelf en ook de cookies zijn daarmee verwijderd.(Heb ik nog een keer gedaan)
Geen verandering.
Op een andere pc heb ik geen problemen dus ik denk dat het wel degelijk in de splinternieuwe laptop zit.
Er is alleen orriginele legale software op geinstalleerd dus daar moet ik het ook niet zoeken denk ik.

Nu geburd plotseling ook het volgende
Type ik bij Google in het zoekscherm Microsoft dan krijg ik als eerste keuzemogelijkheid:
www.microsoftstore.com/nl
Klik ik daar op komt er heeeel even die pagina in beeld en meteen daarna springt het scherm op De pagina kan niet worden weergegeven........Verbindingsproblemen kunnen dan niet worden vastgesteld.

En bij een andere pagina(weet al niet meer welke) kreeg ik boven in het tabblad te lezen IEframe.dll en bleef windows zoeken naar de betreffende pagina.

Ctrl-F5 werkt (helaas) ook niet.

Laatst bewerkt:
Ik zit nu op Google Chrome en daar werkt het wel allemaal.
Ik zal morgen (heb nu even geen tijd meer) IE9 opnieuw installeren. Kennelijk zit het dus daar in.
Ik zag overigens bij de update''s (waar IE9 ook bij staat) dat er verschillende taalpakketten voor IE 9 waren geïnstalleerd o.a. italiaans e.d. Kan ik die zonder problemen ook verwijderen?

Ja vreemde talen (die je niet gebruikt) kun je gewoon verwijderen.

En als ik jou was (maar dat ben ik niet!) zou ik lekker bij Chrome blijven. Of Firefox (of beter PaleMoon) gebruiken. Palemoon is een project om een "uitgeklede" Firefox te maken en die is daardoor razendsnel!
Je raadt het al ik gebruik MSIE zo min mogelijk juist om dit soort onhebbelijkheden. :o

Laatst bewerkt:
Uiteindelijk heb ik de laptop met de recovery dvd's weer terug gebracht naar de oorspronkelijke staat.
Tot nu toe werken de helpmij pagina's maar vandaag kreeg ik weer een "vastloper" met internet.
Dit progrmma reageert niet meer... Kon kiezen uit online naar een oplossing zoeken of dit programma sluiten. Heb online naar een oplossing zoeken gedaan en even later verdween het kader. Wel heb ik een foutcode.
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BEX
Naam van de toepassing: iexplore.exe
Versie van toepassing: 9.0.8112.16421
Tijdstempel van toepassing: 4d76255d
Naam van foutmodule: StackHash_3597
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 00000000
Uitzonderingsmarge: 90909090
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsgegevens: 00000008
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 3597
Aanvullende informatie 2: 3597c31010c86d2765350bffe3a6632f
Aanvullende informatie 3: a430
Aanvullende informatie 4: a430c8344d98e1ee9fb70bcf194b6947 Kan iemand me daar mee helpen om tot een oplossing te komen.
Ik ben er van overtuigd dat straks de boel weer vastloopt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan