Helpmij site wil niet in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Berichten
2.402
Hallo,

Even een vraag of het uberhaupt wel aan Windows 7 ligt...? Heb geregeld dat ik
in windows 7 met IE8 de site helpmij niet geopend krijg. Laden duurt heel lang en
uiteindelijk krijg ik een foutmelding. Open ik de site met Firefox of via een Vista PC
dan is er geen probleem lijkt het wel.....:eek:

Ligt dit nu aan Win7, IE8 of aan Helpmij....?


Remy
 
Hoi,

Het ligt niet aan windows 7 maar ie8!

Wat het precies is weet ik niet. Ik heb hetzelfde gehad een hele poos! Sommige sites gaan direct open terwijl andere echt willen of het duurt gewoon te lang! Google chrome vind ik op dit moment het fijnst! Firefox ook geen probleem! Ie8 heb ik verwijderd...
 
De Helpmij-site is in IE8 getest en goedgekeurd dus enkel IE8 kan de oorzaak niet zijn.

Wat voor foutmelding krijg je?
 
Ben het met Tha Devil eens. Werk uitsluitend met IE8 en heb geen enkel probleem. De enige keer dat mijn internet traag is is tijdens spitsuur/dagen. Maar dat is een probleem dat iedereen weleens tegenkomt, ongeacht de browser.( en ik heb er al zo'n stuk of 8 geprobeert)
 
Nu lijkt het dat ik ff geen probleem heb, maar soms zie ik wel een opmaak van de
pagina, maar dan lijkt het alsof de afbeeldingen niet geladen worden, er staat dan
een rood kruis in. Het laden daarvan duurt relatief lang en daarna krijg ik een foutmelding
op de pagina.

Maar zoals al gezegd nu ff geen probleem vanaf deze pc met win 7:)
 
Heb je de nieuwste flashplayer al geinstalleerd?
 
Lange laadtijden heb ik nog niet zo lang geleden ook last van gehad, enkel bij Helpmij zowel met IE als Firefox. Nu heb ik de laatste tijd geen enkel probleem meer.
 
Schiet mij maar lek, nu doet de site het af en toe wel en dan weer niet
onder Internet explorer 8....:shocked:

Vooralsnog kan ik de site weer gewoon benaderen, tja zal er wel nooit achter
komen waar het nu aan ligt.
 
Gebruik zelf IE8 ook in Win 7 en in Xp IE7
Geen problemen met 't laden van sites ook helpmij niet
Een goede algemene regel is wel om alle onnodige/overbodige invoegtoepassingen uit te schakelen,die maken een browser traag
Soms zie ik bij mensen 4 tot 5 toolbars in de browser zitten + plug-ins van de printer en allerlei andere software en als je dan vraagt wat ze met al die toolbars moeten,weten ze 't niet, die hebben ze "zomaar" gekregen.
Al die up-date plug-ins van Adobe,Java noem ze maar op,die plukken gewoon een deel van je bandbreedte weg om dat ze allemaal geregeld,op de achtergrond, je systeem controleren om te kijken of je wel de meest recente versie van hun software hebt.
Zelf update ik alles handmatig en mijn browser is supersnel (heb ook alles uitgeprobeerd ook chrome) iedere browser heeft z'n voor en nadelen.Het is alleen ff werk om alles goed in te stellen.
 
Laatst bewerkt:
Hay Mik

Het is echt heel raar, als ik nu open is er weer niks aan de hand, open
ik de site enkele minuten later weer dan lukt het niet meer...:eek:

Heb geen enkele toolbar geinstalleerd, alleen misschien flashplayer of
iets van java. Dit was voorheen onder Vista met IE 8 ook zo en daarin
nooit hinder ondervonden van deze kuren.
 
Vraagje,heb je 'n netwerk thuis?

Yep, maar dat is voorheen ook altijd zo geweest, weliswaar onder vista.
Nu staan er 2 PC's met windows 7 en één laptop met windows XP via de
router in het netwerk met daarbij een HP printer via dezelfde router in het
netwerk.

Zou dit nu in ene van invloed kunnen zijn dan?
 
Het ligt er natuurlijk aan of ze alle drie tegelijkertijd van de internetverbinding gebruik maken,als ik b.v. een groot bestand aan 't downloaden ben met 'n hoge downloadsnelheid dan heeft m'n vrouw (die on-line spelletjes speelt) daar vaak last van vooral met on-line kaarten.Dan merkt ze de vertraging in de verbinding.
Dus moet je ff kijken hoe de situatie bij jezelf is.
 
In dit geval staat geen enkele pc of laptop aan op moment van
dit raar probleem....:confused:
 
Heb je al 's de netverbinding gemonitord als je b.v. niets doet?
Kun je b.v.simpel met Windows Taakbeheer tab Netwerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan