Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door CiCi
TCash was verbonden aan C:\WINNT\sysupd.exe daar heb ik de taak van beëindigd en in de Run van de Local_Machine staat die er ook, heb die key ook al verwijderd.. maar het gekke is dat ik het bestand zelf niet kan vinden in de WINNT folder?![]()
Geplaatst door mark83
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Startpagina = file:///C:/Program%20Files/Onlinedirect/Portal/portal.html
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [RunDLL] rundll32.exe "C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\bridge.dll",Load
O4 - HKLM\..\Run: [JWOZ] C:\WINDOWS\JWOZ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SysUpd] C:\WINDOWS\sysupd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Outwar] C:\WINDOWS\syslaunch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DXM6Patch_981116] C:\WINDOWS\p_981116.exe /Q:A
O4 - HKLM\..\Run: [Belt] C:\WINDOWS\Belt.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Ooms] C:\Documents and Settings\hoos\Application Data\sonh.exe
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei/CursorManiaInitialSetup1.0.0.8.cab
Yup, dat had ik al gedaan, maar hij staat er echt niet tussen..Geplaatst door Pieter Arntz
Hij bestaat echt, want hij komt ook voor in je lijst met lopnde processen:
C:\WINNT\sysupd.exe
Waarschijnlijk is het een verborgen bestand.
In verkenner klik je op Extra > Mapopties > tabblad Weergave > daar vink je Verborgen bestanden en mappen weergeven aan.
Als je dan een nieuw verkenner venster opent zou je hem moeten kunnen vinden.
Groetjes,
Pieter
Geplaatst door mark83
Pieter,
Bedankt voor je hulp maar het heeft niets geholpen..
Het probleem is...
Als ik mijn computer aan zet vraagt waarin ik wil opstarten:
- win xp
- veilige modus
- veilige modus met netwerkmogelijkheden
- laatste configuratie waarin windows nog correct werkte.
Geplaatst door oeht
Ik heb gescanned met spybot en daarna pestpatrol online scan. Daaruit blijkt dat ik een personal antispy-keylogger hebIk heb al geprobeerd het handmatig te verwijderen met de info op hun pagina maar ik kan de bestandjes niet vinden
Vandaar maar even een Hijacklog:
O2 - BHO: PK IE Plugin - {1E1B2879-88FF-11D3-8D96-D7ACAC95951A} - C:\WINDOWS\System32\s32wb.dll (file missing) nogal verdacht. Kan ik die weg halen? En wat eventueel nog meer?
Alvast bedankt
Nah het werkt blijkbaar toch niet helaas. Wanneer ik opnieuw opstart is de HomeOldSP er gewoon weer. De searchbar was in totaal ook maar een uurtje weg overigens..Geplaatst door Olav
Hallo
Die uitleg en 2x die directory waren idd een foutje
hier alsnog de uitleg.
Ik heb je een mailtje terug gestuurd met een antwoord via mijn andere mail account.
Over die HomOldSP:
Open Hijack This nog eens en scan nogmaals.
vink deze eens aan:
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,HomeOldSP = about :blank
Sluit alle schermen behalve Hijack This en klik vervolgens op Fix Checked.
Herstart daarna de PC en controleer nogmaals met Ad-aware.
Succes,
Olav
Geplaatst door BJB83
Nah het werkt blijkbaar toch niet helaas. Wanneer ik opnieuw opstart is de HomeOldSP er gewoon weer. De searchbar was in totaal ook maar een uurtje weg overigens..
Geplaatst door BJB83
Nah het werkt blijkbaar toch niet helaas. Wanneer ik opnieuw opstart is de HomeOldSP er gewoon weer. De searchbar was in totaal ook maar een uurtje weg overigens..
Ik had dat bestand nog in m'n sentfolder staan dus Pieter heeft 'm inmiddels. Hopelijk kunnen jullie d'r wat mee en is deze onderneming toch nog zinvol geweest.
Ik stuur m'n meest recente log nog maar 's mee, maar als er echt geen hoop is negeer 't dan maar gewoon. Tijd dat ik maar 's een echt fatsoenlijke firewall aanschaf.
Niet geschoten..:
Alles in deze volgorde gedaan, maar OldHomeSP blijft Ad-aware helaas steeds maar weer vinden. Het viel me wel op dat de 'running processes' waren gedaald van 14 naar 12, dus érgens is er wel wat zinvols gebeurd!Geplaatst door Pieter Arntz
Download en unzip: http://www.rokop-security.de/main/download.php?op=getit&lid=59
Na het uitpakken start je het programma op en klik je op "Desinfektion starten" Zorg wel dat je alles al zoveel mogelijk afgesloten hebt, want je computer start vanzelf opnieuw op.
Je krijgt dan na het opstarten nog een scherm van het programma waar je de "Desinfektion abschliessen" knop kunt gebruiken om het programma af te sluiten.
Als je klaar bent CWShredder en AdAware nog eens gebruiken.
Succes,
Pieter
Geplaatst door kellemen
R3 - URLSearchHook: PerfectNavBHO Class - {00D6A7E7-4A97-456f-848A-3B75BF7554D7} - C:\PROGRA~1\PERFEC~1\BHO\PERFEC~1.DLL
O2 - BHO: NavErrRedir Class - {00D6A7E7-4A97-456f-848A-3B75BF7554D7} - C:\PROGRA~1\PERFEC~1\BHO\PERFEC~1.DLL
O2 - BHO: myBar BHO - {0494D0D1-F8E0-41ad-92A3-14154ECE70AC} - C:\Program Files\MyWay\myBar\1.bin\MYBAR.DLL
O3 - Toolbar: My &Search Bar - {0494D0D9-F8E0-41ad-92A3-14154ECE70AC} - C:\Program Files\MyWay\myBar\1.bin\MYBAR.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [updmgr] C:\Program Files\Common files\updmgr\updmgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [P2P Networking] C:\WINDOWS\System32\P2P Networking\P2P Networking.exe /AUTOSTART
O16 - DPF: {1D6711C8-7154-40BB-8380-3DEA45B69CBF} (Web P2P Installer) -
O16 - DPF: {841A9192-5690-11D4-A258-0040954A01BE} - http://dialxs.nl/install/dialxs.ocx
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.