Olav
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2000
Re: logfile van paul snoeren
Hallo pdmsnoeren,
Op de eerste plaats wil ik je dringend adviseren om Hijack This in een eigen aparte map te zetten, bijvoorbeeld C:\Hijack This\hijackthis.exe. Dit omdat Hijack This backups maakt van de items die hij fixt, en bij jou kan die dat dus niet doen omdat je hem regelrecht vanuit de zipfile runt.
Daarnaast, de meeste problemen die jij hebt worden veroorzaakt door de zogenaamde peer to peer programma's die je hebt, zoals Kazaa, p2pnetworking en Altnet. Als ik jou was zou ik die allemaal verwijderen en naar alternatieven zoeken die wel spyware vrij zijn.
Nadat je Hijack This in een aparte map hebt gezet, scan opnieuw en vink daarna de bovenstaande items (zie quote) aan in Hijack This.
Sluit alle schermen af (Internet Explorer, Outlook, MSN, Kazaa etc etc) behalve Hijack This.
Klik dan op Fix Checked.
Herstart de PC vervolgens in veiligemodus op (zie mijn laatste reactie op Gebruiker12 hier even boven).
en verwijder:
C:\Program Files\Common files\WinTools\ <-- hele map
C:\Program Files\Common files\updmgr\ <-- hele map
C:\Program Files\Common Files\CMEII\ <-- hele map
C:\Program Files\Common Files\GMT\ <-- hele map
C:\Program Files\MyWay\ <-- hele map
C:\PROGRAM FILES\PERFEC~1\ <-- hele map
C:\PROGRAM FILES\Toolbar\ <-- hele map
C:\Program Files\webHancer\ <-- hele map
C:\Program Files\WebRebates\ <-- hele map
C:\WINDOWS\System32\devldr32.exe <-- bestand
C:\PROGRA~1\Altnet\DOWNLO~1\asm.exe <-- bestand
Leeg daarna je temporary intertnet files en C:\Windows\Temp\. Leeg daarna je prullenbak.
Herstart de PC weer in normale modus op.
Succes,
Olav
Geplaatst door pdmsnoeren
hier als nog mij logfile
in mijn eerdere bericht stond dat de computer ongeveer een uur nog niet was vast gelopen.
nu is het toch weer gebeurd
ik stuur hierbij mijn logfile in de hoop dat jullie iest voor mij kunnen betekenen
bvd paul snoeren
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = res://C:\PROGRA~1\Toolbar\toolbar.dll/sa
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,SearchAssistant = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,CustomizeSearch = res://C:\PROGRA~1\Toolbar\toolbar.dll/sa
R3 - URLSearchHook: PerfectNavBHO Class - {00D6A7E7-4A97-456f-848A-3B75BF7554D7} - C:\PROGRA~1\PERFEC~1\BHO\PERFEC~1.DLL
O2 - BHO: NavErrRedir Class - {00D6A7E7-4A97-456f-848A-3B75BF7554D7} - C:\PROGRA~1\PERFEC~1\BHO\PERFEC~1.DLL
O2 - BHO: myBar BHO - {0494D0D1-F8E0-41ad-92A3-14154ECE70AC} - C:\Program Files\MyWay\myBar\1.bin\MYBAR.DLL
O3 - Toolbar: &Search Toolbar - {339BB23F-A864-48C0-A59F-29EA915965EC} - C:\PROGRA~1\Toolbar\toolbar.dll
O3 - Toolbar: My &Search Bar - {0494D0D9-F8E0-41ad-92A3-14154ECE70AC} - C:\Program Files\MyWay\myBar\1.bin\MYBAR.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [WebRebates] javaw -cp "C:\Program Files\WebRebates\System\Code" Main lp: "C:\Program Files\WebRebates"
O4 - HKLM\..\Run: [webHancer Survey Companion] "C:\Program Files\webHancer\Programs\whSurvey.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WinTools] C:\Program Files\Common files\WinTools\WToolsA.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AltnetPointsManager] C:\Program Files\Altnet\Points Manager\Points Manager.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [updmgr] C:\Program Files\Common files\updmgr\updmgr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CMESys] "C:\Program Files\Common Files\CMEII\CMESys.exe"
O4 - Global Startup: GStartup.lnk = C:\Program Files\Common Files\GMT\GMT.exe
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O16 - DPF: {1D6711C8-7154-40BB-8380-3DEA45B69CBF} (Web P2P Installer) -
Hallo pdmsnoeren,
Op de eerste plaats wil ik je dringend adviseren om Hijack This in een eigen aparte map te zetten, bijvoorbeeld C:\Hijack This\hijackthis.exe. Dit omdat Hijack This backups maakt van de items die hij fixt, en bij jou kan die dat dus niet doen omdat je hem regelrecht vanuit de zipfile runt.
Daarnaast, de meeste problemen die jij hebt worden veroorzaakt door de zogenaamde peer to peer programma's die je hebt, zoals Kazaa, p2pnetworking en Altnet. Als ik jou was zou ik die allemaal verwijderen en naar alternatieven zoeken die wel spyware vrij zijn.
Nadat je Hijack This in een aparte map hebt gezet, scan opnieuw en vink daarna de bovenstaande items (zie quote) aan in Hijack This.
Sluit alle schermen af (Internet Explorer, Outlook, MSN, Kazaa etc etc) behalve Hijack This.
Klik dan op Fix Checked.
Herstart de PC vervolgens in veiligemodus op (zie mijn laatste reactie op Gebruiker12 hier even boven).
en verwijder:
C:\Program Files\Common files\WinTools\ <-- hele map
C:\Program Files\Common files\updmgr\ <-- hele map
C:\Program Files\Common Files\CMEII\ <-- hele map
C:\Program Files\Common Files\GMT\ <-- hele map
C:\Program Files\MyWay\ <-- hele map
C:\PROGRAM FILES\PERFEC~1\ <-- hele map
C:\PROGRAM FILES\Toolbar\ <-- hele map
C:\Program Files\webHancer\ <-- hele map
C:\Program Files\WebRebates\ <-- hele map
C:\WINDOWS\System32\devldr32.exe <-- bestand
C:\PROGRA~1\Altnet\DOWNLO~1\asm.exe <-- bestand
Leeg daarna je temporary intertnet files en C:\Windows\Temp\. Leeg daarna je prullenbak.
Herstart de PC weer in normale modus op.
Succes,
Olav