buffy
Meubilair
- Lid geworden
- 29 jan 2003
marjan20
Hallo Marjan20,
Hier heb ik je log niet eens voor nodig.
Ziet er keurig uit hoor, er is geen narigheid actief op je pc. Norton vindt alleen wat resten of sporen die nog even verwijderd moeten worden.
1. Leeg de map tijdelijke internetbestanden: in IE via Extra -> Internet-opties -> tabblad Algemeen -> Bestanden verwijderen (vinkje zetten voor "ook alle off-line items verwijderen").
2. Verwijder de map Programfiles/C2Media. Leeg daarna de prullenbak.
3. Doe nog even een volledige schijfopruiming: Start -> Alle programma's -> Bureau-accessoires -> Systeemwerkset -> Schijfopruiming. Het 'berekenen' kan even duren. Vink alle opties aan.
Bloodhound.exploit.6 is geen virus. Het is een melding die betrekking heeft op een lek in Internet Explorer dat inmiddels gedicht is: http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/bloodhound.exploit.6.html
Als je netjes alle essentiële updates en servicepacks hebt geïnstalleerd, kun je die melding van Bloodhound.exploit.6 negeren.
Groetjes,
Buffy
Geplaatst door marjan20
Hallo!
Zouden jullie mijn log eens willen checken? Mijn virusscanner vind de volgende bestanden die hij niet kan verwijderen.
Loader.exe
Dit bevind zich in documents & settings/Fam.Mulder/Localsettings/TemporaryInternetFiles/Content.IE5/SXSP6N4/
Setup.exe
Dit bevind zich in Programfiles/C2Media/setup.exe
Ook heb ik een virus wat niet verwijderd en herstelt kan worden.
Bestandsnaam is exploit[1].htm
Bedreiging : Bloodhound.exploit.6
Hopelijk kunnen jullie helpen! Alvast Bedankt voor jullie hulp!!
Hallo Marjan20,
Hier heb ik je log niet eens voor nodig.

1. Leeg de map tijdelijke internetbestanden: in IE via Extra -> Internet-opties -> tabblad Algemeen -> Bestanden verwijderen (vinkje zetten voor "ook alle off-line items verwijderen").
2. Verwijder de map Programfiles/C2Media. Leeg daarna de prullenbak.
3. Doe nog even een volledige schijfopruiming: Start -> Alle programma's -> Bureau-accessoires -> Systeemwerkset -> Schijfopruiming. Het 'berekenen' kan even duren. Vink alle opties aan.
Bloodhound.exploit.6 is geen virus. Het is een melding die betrekking heeft op een lek in Internet Explorer dat inmiddels gedicht is: http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/bloodhound.exploit.6.html
Als je netjes alle essentiële updates en servicepacks hebt geïnstalleerd, kun je die melding van Bloodhound.exploit.6 negeren.
Groetjes,
Buffy