Helpmij UT-Clan

Status
Niet open voor verdere reacties.

computernerd

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
Hallo mede-gamers! Ik loop nu al enkele dagen rond met het idee om een clan op te richten m.b.t. Unreal Tournament (2003/2004) en vroeg me af of jullie het ook een goed idee vinden om samen de strijd aan te gaan met elkaar en andere clans.
Alleen het idee is er nog, dr is nog geen website (heb wel al wat PHP scriptjes), nog geen (trainings-)server (kan waarschijnlijk wel geregeld worden) en nog belangrijker, nog geen leden!
Dus iemand die hetzelfde voelt voor een clan, of eventueel nog opmerkingen heeft, dit topic is niks voor niks geopend ;)!

Happy fragging :thumb:!

Goed idee, alleen weet ik niet hoeveel UT-ers we hier op dit forum hebben en of we wel genoeg leden zouden kunnen werven om een échte HM-UT clan te starten.

Ik ben er in ieder geval misschien wel voor in om een site te bouwen - én natuurlijk om mee te spelen :)

:thumb: Ik denk persoonlijk wel dat er genoeg mensen op het gameforum is die zich geroepen voelen om mee te doen (laten we het hopen iig :)).
Tis iig goed om te zien dat in de eerste 6 minuten al iemand heeft gereageerd.... nu maar even afwachten op meer geinteresseerden.

Ik wil wel meedoen en eventueel training/tournament-maps bouwen, mocht ik er de tijd voor hebben. :)

Voorwaarde dan wel dat het UT2004 betreft.

Cool! Ik kan zelf ook wel aardig overweg met UnrealEd, dus misschien kunnen we wat regelen. Iig begint dit er al goed uit te zien :).

*KUCH*Overenthousiast, ik weet het *KUCH*

Laatst bewerkt:
Enig idee iemand hoe een herkenbare Helpmij-level voor UT2004 er uit zou moeten zien?

Naja, first of all moeten we natuurlijk de gewone levels gebruiken voor de clanbattles.
Het trainen daarentegen, kan wel met "manuel"-maps gedaan worden. Als je ff je MSN geeft, kunnen we misschien speculeren. Ik dacht persoonlijk aan een soort behendigheidsbaan zoals we die kennen uit spellen als America's Army.

Geplaatst door computernerd
Naja, first of all moeten we natuurlijk de gewone levels gebruiken voor de clanbattles.
Het trainen daarentegen, kan wel met "manuel"-maps gedaan worden. Als je ff je MSN geeft, kunnen we misschien speculeren. Ik dacht persoonlijk aan een soort behendigheidsbaan zoals we die kennen uit spellen als America's Army.

Ik heb je een PB gestuurd.

Ik weet dat ik weinig van me heb laten horen de afgelopen dagen, maar de UT clan gaat gewoon door hoor, ik wacht met veel smart op meer leden, dus iedereen die geinteresseerd is: meld je aan!

Kewl, ik volg dit topic nu en zal 's ergens UT2k4 gaan opvissen :D

Hoe zit het ermee? Zijn er nog serieuze plannen of moet ik er maar niets meer van verwachten?

Ik weet dat ik weinig van me heb laten horen de afgelopen dagen, maar de UT clan gaat gewoon door hoor, ik wacht met veel smart op meer leden, dus iedereen die geinteresseerd is: meld je aan!

En ook dat geldt nog voorlopig :p, zolang er geen nieuwe leden zich aanmelden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan