Helpmij UT-Clan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt me ook wel heeel leuk, maar ik moet nog even wachten, want ik heb nu een te slome pc, ik ben in november jarig en dan ga ik een snellere kopen. Dan koop ik ook meteen UT 2004 en als het dan nog door gaat, wil ik misschien wel mee doen...

Groet en succes ermee,
Timothy

P.S. Echt een top idee! :thumb: :D

Heb een demo gespeeld en zag er zeker tof uit! Ik ga hem zeker weten kopen. Alleen jammer dat ie voor geen meter draaide op mn P 3 tje :(

Maarja, binnekort (over een half jaartje) een snellere. Gelukkig vliegt de tijd voorbij. :)

Geplaatst door XP_PC

Ik vergeet nooit wat. Ooit dacht ik dat ik wat was vergeten maar ik wist niet meer wat het was.
Nog steeds geen antwoord :eek:

Geplaatst door T._de_vries
Heb een demo gespeeld en zag er zeker tof uit! Ik ga hem zeker weten kopen. Alleen jammer dat ie voor geen meter draaide op mn P 3 tje :(

Maarja, binnekort (over een half jaartje) een snellere. Gelukkig vliegt de tijd voorbij. :)
Nou snel ...
Tis vakantie nu he, dus de tijd gaat hier altijd zo tergend langzaam voorbij :eek: :p

lol - ik vind het een leuk idee maar ik heb unreal tournament 2004 niet, wel 2003, maargoed....

*lol muurhond

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Stinuz
lol -ikvindheteenleukideemaarikhebunrealtournament2004 niet,wel 2003,maargoed....

sorryvandenietspatiesmaarmijnkatligtopdespatiebalkenikvindhetzozieligomhaareraftehalen-ikzalweleseditten

:eek: krijg nou wat

ik zou zeggen download 2004.. (legaal) en als je het leuk vind kan je het altijd nog kopen

Die kat is er eindelijk af :D en ja, ik zou hem kunnen downloaden maar dan kan ik hem nog altijd niet on-line spelen....

Ik heb nu ook de demo gespeeld en ik vind het opzich wel een leuk spel, vooral die voertuigen in de full-version lijken me wel vet, maar €50 heb ik er niet voor over:)

Issie nog steeds €50 dan? Dacht dat 'ie al wel in prijs gedaald was joh.

Ik zou zeggen: Rij even naar de zwarte markt. Daar hebben ze hem al voor 35 euri! :)

whahaha, maakt niet uit hoe goedkoop ie ook is... ik ben toch blut, lol

Ik bedoel in de winkel in prijs gedaald :p.

En verder zijn er altijd mogelijkheden die we hier niet gaan noemen.

Maar back ontopic ;)

Ik heb hem net gespeeld bij een vriend. (UT 2004 dus, voor als we niet meer weten waar dit topic ook alweer over ging)

Ik vond hem wel mooi. (alleen jammer dat hij een GF FX 5200 heeft :()

Ook wel jammer dat het alleen maar schieten is.

En het is niet normaal zoveel maps.

Ik denk toch wel dat ik hem ga kopen, als ik een nieuwe pc heb...

Groet,
Timothy

Geplaatst door XP_PC
En verder zijn er altijd mogelijkheden die we hier niet gaan noemen.

Spreek voor jezelf j-p-it :eek:

Maar UT2k4 is opzich niet slecht. Ikzelf vind er alleen geen barst aan maar de graphics zijn top :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan