Helpmijdagwebsite problemen. Wie helpt (of wil helpen?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
1)
Ik maak het album dus in DW. Die zet ze op een pagina. Alleen zijn dat pagina's zonder opmaak. Moet ik dan de opmaak overal zelf toevoegen????
Kan ik niet ergens instellen op wat voor pagina's het fotoalbum gecre-eerd moet worden?
Anders moet ik zelf de opmaak toevoegen
<hr>
2)
Hoe voeg ik de nieuwe foto's toe aan het huidige album?
<hr>
3)
Wie helpt me straks weer met de namen:D?, Auke?
<hr>
4)
Vraag 4 komt nog :).

Laatst bewerkt:
Ben bang dat ik niet precies weet wat je bedoeld met je vragen, maar wellicht kan een kijkje op twee sites welke door mij zijn gemaakt je verder op ideeën brengen;

http://www.intadbelgium.com/historytour.htm

www.great-picture.com

De eerste is met Dreamweaver gemaakt en de tweede heeft een combi van FP en de PS webgallery.
Indien je van plan bent deze website elk jaar up te daten, dan ben je vrij om de foto's van de eerste Helpmijdag van m'n site af te halen.
Dan staat alles mooi op 1 site.
Betreffende foto's staan op mijn great-picture site > links > Helpmij > Helpmijdag.

Veel succes met de site, ben benieuwd hoe hij er uit komt te zien en baal nog steeds een beetje dat ik hem (de Helpmijdag) vergeten was.

Dat was het idee, met alle jaargangen. Alleen wordt de site dan wel vernieuwd.

Ik bedoel idd als ik met DW een fotoalbum maak.

Hoezo baal je, je kan toch eens wat vergeten ;). Maar wel jammer, dat is waar. Tot volgend jaar ;).

Helaas kan ik je dan niet verder helpen, wat ik heb betreffende historytour, puur handmatig ingegeven en geen gallery gebruikt.
Op de manier hoe ik het nu heb gedaan kan je nog een beetje leuk een tekst erbij zetten.

JP, ik wil wel helpen met die namen jah
ik denk niet dat het vanavond nog wat wordt...maar morgen ben ik er weer ;)

Doe ik het wel handmatig.

Auke: De foto's staan er toch nog niet voor morgen op hoor :).

Omdat de server geen PHP ondersteund. Nouja, deze wel. Maar die ander niet.
Of wel.

Naja, geen PHP iig :).

Geplaatst door XP_PC
Auke: De foto's staan er toch nog niet voor morgen op hoor :).
hoe laat vandaag? want na 5 uur ben ik der niet meer (clubkamp)..
maar ik neem aan dat ze voor die tijd er nog zijn ;)

Is het mogelijk om met FW of DW in één keer in alle pagina's een stukje code toe te voegen?

Ik zou het niet weten, ik zou het met PHP doen maar dat is mijn mening, al denk ik dat veel mensen dat met mij delen.

Probleem opgelost, FP heeft die optie aan boord :).

En ik kan voor geen meter PHP dus dat doe ik dan voorlopig niet :).

Mja met templates zeker?

Goed, wat jij wilt hé.. maar als je een database met 500 foto's hebt en alles moet veranderen en 500 pagina's opnieuw moet uploaden kom je er vanzelf achter dat PHP erg handig was geweest ;).

Neuh, als het eenmaal goed is blijft het staan. Het is nu een web van 1054 bestanden. Maar als ik zelf de foto's per ongeluk fout gerisezed heb maakt een database niet uit.
Geef eens een voordeel met deze website in de toekomstvisie (met alle HMD jaargangen) met het werken met PHP en een database.

Het bijhouden van views per foto, commentaar laten geven over foto's, noem het maar op.

Ligt aan de beloning. Ik heb om ff iets gratis te doen niet echt tijd meer.

Uuhm, voor het echte helpmijgevoel in hart en nieren?

Ik heb ook weinig tijd. Daarom ga ik de huidige site pas a.s. zaterdag opnieuw maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan