Helpup !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruno-01

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Ik heb het lekker voor elkaar. Heb in pc 5 schijven.
1 is de c schijf. Deze C heb ik eens even lekker geformateerd en win 2000 er opnieuw opgezet. ( loopt allemaal een stuk sneller nu) Heb toch ergens iets niet goed gedaan want de andere 4 schijven "ziet" hij wel maar geeft bij het aanklikken dat ze geformateert moeten worden. Op deze schijven staat voor mij belangrijke data. Het heeft iets te maken met FAT en NTSF maar weet iemand een oplossing !!!!!?????

Hoe heb je tijdens de setup de C-schijf geformateert?
Als NTFS en je andere schijven zijn FAT32?
Zo ja, dan is het verstandig Win2000 ff opnieuw te installeren, maar dan op FAT32.

Re: help

Geplaatst door bruno-01
Is dat de enige oplossing ????
Je kan de schijven laten converteren naar NTFS, maar ik weet niet of dat je data ten goede komt.
(er kan altijd wat mis gaan)

Klopt het wat ik zei, dat je nu op een NTFS schijf zit en je andere nog op FAT32 zijn?
Zolang duurt het toch niet om Win2000 te installeren.

Crash, hij kan toch gewoon met part magic, er fat 32 van maken? Zijn OS bedoel ik.

Geplaatst door bas9
Crash, hij kan toch gewoon met part magic, er fat 32 van maken? Zijn OS bedoel ik.
Dat kan idd nog, ff niet aan gedacht.:o
Dan zal de vraagsteller wel over een versie van PM moeten beschikken, want de Demo werkt niet volledig.

Bas9 schreef:

Dat kan inderdaad met partition magic, alleen heeft de starter deze ??

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan