Henk Dekker

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Berichten
1.533
Beste Helpmijers.

Na het uitkomen van de Nieuwsbrief krijgen we vaak reacties. Ook onderstaand probleem kwam naar ons toe. Ik heb de persoon in kwestie uitgelegd hoe hij in het vervolg een vraag moet stellen, maar help hem even met het plaatsen van deze. Kunnen jullie verder helpen?

Blacksheep


Beste leden van de redactie

ik heb een groot probleem ,waar zelfs mijn helpdesk niet uitkomt, het volgende is bij mij gebeurt ,
wij hebben een pc van de zaak van mijn vrouw ,belasting techinisch oke buiten dat ,maar er zijn
bij windows XP 4 gebruikers .nou een van de firma ik als beheerder mijn vrouw en mijn zoon ,oke
nu wilde min dochter ook een eigen mail page ,en ging op die van de firma vulde een wachtwoord in enz.
zij had internet enz chatten prima .afsluiten oke
maar toen ik de volgende morgen opstarten ,ging hij naar de page van mijn dochter niks geen keuze voor andere gebruiker
daar zat ik ,toen ze thuis kwam en het wacht woord zij kon ik bij haar op de page ,maar nergens anders meer naar toe,
Misschien olie dom maar ik heb de pc van windows er in gedaan ,en op nieuw geinstalleerd tot zo ver is alles goed,
vier gebruikers ,het draait puik ,maar als ik hen uitzet komt het probleem na herstart .vraagd hij welke windows ik wil gebruiken
mijn geinstalleerde oke ,zat niet lekker ik de helpdesk gebelt ,de hele middag aan de foon gezeten alles na gelopen ,
nu kreeg ik een blauw beeld (dat is foute boel ) weet ik die mij vertelde wat err allemaal mis is .nou en daar kan ik dus niet in,
ook niet via bios .het is een zooitje .het werkt nu als ik hem aan laat staan . de recovery van de helpdesk doet ook niks .
mijn vraag is moet ik alles eraf gooien ,en een heel nieuw begin maken ,ik weet niet hoe ik hem kan leeg maken (mijn harde schijf)
het is naadje want ik ben office 200 XP en al die anderen programma's ook pleite .ik heb alleen een c-d rom voor windows XP
en een e voor de drivers bij verandering van gebruiker zegt hij er is een geheugen fout opgetreden in NVQ wkr ik weet het niet meer
help help .please .wat kan ik doen wat moet ik doen ik heb ook een mail naar computeridee waar ik lid van ben ,maar hoor nada.
groetjes van Henk Dekker
 
Laatst bewerkt:
Bij het voor de tweede keer installeren, staat er nu waarschijnlijk tweemaal XP op de PC. Je kan dat controlleren in het bestand boot.ini: eigenschappen van deze computer\geavanceerd\opstart- en herstelinstellingen (instellingen)\bewerken. Boot.ini wordt dan geopend in kladblok en de tekst kan je in je volgende post plakken.

Wat staat er precies in het blauwe scherm?

De melding met "NvQTwk" heeft te maken met je videokaart. Hoe luidt de precieze foutmelding?

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan