(her)braden met RW

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chocka

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2004
Berichten
151
Vanwege de omvang mijn documenten, heb ik een aantal DVD RW gekocht. Mijn idee hierachter was, dat als ik periodiek een backup maak dat bestaande bestanden worden overschreven en nieuwe worden toegevoegd.

Op de RW staat intussen circa 1.8 Gb aan data, nu wil ik nieuwe data toevoegen aan deze RW.

Ik gebruik XP pro. Via verkenner heb ik de bestanden geselecteerd en via kopieren naar gekozen voor de schijf waar de brander en het betreffende RW schijfje zich bevind. Nu krijg ik een scherm te zien waarbij wordt weergegeven welke bestanden er al op de RW staan en welke klaar staan om op de RW kunnen worden gezet.

Daarna houdt het op. Wat moet ik doen om betreffende bestanden toe te voegen aan de RW zonder dat ik de bestaande aanwezige data verlies??? Welke software heb ik hiervoor nodig of kan het gewoon binnen XP???

Graag verneem ik reactie wie mij verder kan helpen.

Bij voorbaat dank en vriendelijke groet,

Chocka
 
Om mee te beginnen de data die op de RW even in een Dir plaatsen op je HD.
Nero (bijvoorbeeld) installeren.
Dan in Nero / Neroburningrom openen /New je krijg dan keuze menu Start multiesession en zet dan wat je HD hebt gezet daarop, als je er wat bij wilt gaan zetten doe je hetzelfde maar dan Continu Multisession ,en zo kan je door gaan tot je RW vol is

Er is op Hepmij een link met uitleg over Nero maar kan de link niet vinden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan