hercules

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
ik heb hier een "hercules 3d prophet 4000xt 64 mb pci "

over gebouwd uit een andere pc , de kaart zit niet in het bruine slot het is een kaar voor in een gewoon wit slot ( pci slot of hoe noem je dat )

nu lijkt het dat sommige dingen wat hakkerig werken bv,als ik met mijn muis op alle programmas ga staan duurt het een halfe seconde eer het vak zijn programmas weergeeft je hebt dus eerst een blanco blad,

ligt dat aan de videokaart

ik heb namelijk verleden week juist de zelfde pc gemaakt maar dan met een nivideakaart in en toen had ik het probleem niet.( als je het een probleem kan noemen tis gewoon iets mindersoepel,maar had graag de oorzaak geweten.

mvg
johnny

Heb je wel eerst de oude nvidia drivers gedeinstalleerd voordat je de nieuwe videokaart ging installeren?

En heb je voor je andere videokaart wel nieuwe drivers geinstalleerd?

het is een hele nieuwe pc hoor mario, en ja ik heb op hun site de driver van de kaart gaan halen .

mvg
johnny

ik heb verleden week dezelfde pc geboud

mb dfi inffnity nf2 ultra
amd athlon 2400 xp
256 ram
hd 40 gig

er zitten twee verschillen op , ik heb voor de deze ddr ram 2100 genomen maar heb het ergens gekocht waar het de helft goedkoper was ( maar dat zou toch de oorzaak niet zijn )

en dan zat in de andere dus een nvidea 64 mb kaart
en in de deze een hercules 64 mb kaart
(de nvidea kaart zat wel in het bruine slot en de hercules kaart past alleen in het witte slot )

dan nog even zeggen dat de pc goed gaat hoor juist dat het een beetje stoterig gaat als je op alle programas met je muis op en neer gaat

groetjes
johnny

het enige wat ik eigelijk wil weten is of het aan de hercules videokaart kan liggen ?

groetjes
johnny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan