Hercules

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Het gaat over deze geluidskaart : Muse 5.1 DVD

http://europe.hercules.com/showpage.php?swcty=UK&p=45&b=0&f=1

Wanneer je de kaart installeerd krijg je melding in XP service pack 2 dat hij gaat zoeken naar de drivers, geen probleem via de CD lukt dit maar de driver is niet digitaal ondertekend , wanneer men de PC opnieuw opstart crash het systeem door deze drivers, ps via veilige modus de driver doen verwijderen.

De klantendienst in het frans hier weet geen raad want ze zeggen dat de kaart probleemloos is voor XP, en dit is niet het geval , mijn computer werd net geformateerd alles werkt perfect.

Weet iemand wat te doen , PS de drivers op de website kan ik niet downloaden tot het einde , blijkbaar een error op de site.

PS bij het gebruik van een ander PCI gleuf is dit idem.

Wanneer je de goeie drivers van die site ophaalt, krijg je een error zeg je.
Probeer het nog eens, maar zet dan even de anti-virus en firewall uit.
Zorg wel dat je dan alleen op die betreffende site bent.

gelukt

Ik ben er in geslaagd om op deze wijze de drivers te downloaden maar na installatie komt er plots melding op het scherm windows XP heeft de sound driver verwijderd !!!, net of deze driver of geluidskaart schade zouden aanbrengen aan het systeem want voorheen starte de computer niet meer op, is het de geluidskaart of de PCI gleuf , ps ik heb alles al nagezien ....

probleem niet opgelost

Het blijft een hardware probleem, ik heb ondertussen de juiste drivers kunnen krijgen voor XP , maar ondanks alles crash de PC ( ps de drivers zijn niet digitaal ondertekend )

Misschien is er een defect in mijn PCI gleuf want voorheen had ik ook problemen met een USB pci slot, ps ik heb slechts 2 PCI poorten, de ander is in gebruik,

ik zal eventueel een USB geluidskaart kopen , er is geen andere oplossing.

Tja,
ik heb in de tussentijd ook niets kunnen vinden.
Je hebt niet even een kaartje wat je van iemand kan lenen?
Kunnen we weer wat opties afstrepen.

nee

Ik had vroeger een goedkope kaart die perfect werkte maar heb jammer genoeg geen andere ...

Iedere keer dat ik de drivers installeer doet de PC onder XP service pack 2 , 5 min over om te starten, onder service pack 1 niet ps er staat wel op de doos dat de kaart vooral geschikt is voor service pack 1 , belachelijk want nu moet ik verder doen zonder geluid dus het best een USB geluidskaart aanschaffen van het zelfde merk die op hercules.com staat.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan