herdenkings account facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

kookaburra50

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2006
Berichten
339
Mijn vrouw is 3 juni jl overleden en heb dit meegedeeld aan face book
Hun hebben er een herdenkingsaccount van gemaakt
Nu kunnen we er niet meer bij.
Ik niet en mijn dochters ook niet.
Er staan veel foto's op.
Veel e-mails gestuurd naar facebook maar geen oplossing
Hoop dat iemand mij kan helpen.
 
is het een apart ACCOUNT dat gemaakt is, of is er een PAGINA van gemaakt?

indien het een account is geweest (dus inloggen op een apart emailadres en wachtwoord) is het puur een kwestie van het juiste emailadres vinden en bijbehorend wachtwoord. hier kunnen wij verder niet bij helpen.

indien het een aparte pagina is geweest (dus een pagina die je kunt 'liken' en dergelijke) zou u eens kunnen kijken of, wanneer er op het pijltje naar beneden (rechtsboven op de pagina, naast de naam van de ingelogde persoon) gedrukt wordt, daar een mogelijkheid staat: 'facebook gebruiken als...' . deze optie zou moeten bestaan bij de account die de pagina gemaakt heeft (dus als u de pagina gemaakt heeft zou deze optie bij u moeten staan, als een van uw dochters deze gemaakt heeft zou die bij uw dochter moeten staan).

is een van beiden het geval? indien dit niet zo is, zouden u of uw dochters eens kunnen kijken op http://www.facebook.com/pages/create.php?ref_type=sitefooter en dan rechtsboven 'pages i admin'.

laat maar horen of dit enig resultaat heeft opgeleverd.
 
Laatst bewerkt:
Dank U wel.
Nee ik wil het account niet verwijderen,maar had er al een herdenkingsaccount van gemaakt,maar nu kunnen we er niet meer in.
Raar iemand anders kon er wel in komen.

Vr.gr.Jan de Kaper.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan