Herhaald crashen/vastlopen van de pc tijdens online spel Archlord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Samourai

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
De pc is samengesteld door een handelaar in computers en bestaat oa uit : Moederbord 9950 AMD/AMD Phenom 9950 Quad Core/MSI N9600GT 1GB videokaart/4GB Ramgeheugen.en een schijf van 1TB.Systeem is Windows XP home.De browser waar ik mee werk is Mozilla Firefox.

Het probleem manifesteert zich als volgt.Na het opstarten van het spel kan ik mijn karakter gewoon door de wereld van Archlord bewegen.MAAR..Wanneer ik één "monster" aanval is er nog geen probleem maar wanneer het er meerdere zijn en zelf niet echt veel( = niet meer dan ik zou aankunnen)dan slaat het beeld en ook het hele systeem gewoon vast en moet ik op de "resetknop" drukken en de pc herstarten.Wanneer ik in de patch de "vormgeving" lager zet, (om eventueel minder geheugen te gebruiken) houd ik het probleem.Heb ondertussen een nieuwe videokaart gestoken =ASUS GT440 1GB,maar het crashen blijft zich manifesteren.

De vraag is nu : Heeft er iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen?

Alvast bedankt voor ieder antwoord :cool:

Zijn de drivers van de videokaart en het moederbord wel goed geïnstalleerd? En anders: is Flash geüpdate?

Adobe Flash Player, Downloaden van de Adobe website. Ook eens proberen Java te updaten.

Allemaal gedaan en ook van de 2X2g ram er één uitgehaald om te proberen met één enkele van 2g en daarna verwisseld,maar met alletwee blijft probleem van vastlopen nog steeds bestaan?Mss zijn alletwee de ram latten beschadigd?

Dat in ieder geval niet, anders had je pc niet eens opgestart. Heb je al gecontroleerd of je de laatste versies hebt van Adobe Flash en Java?

Ja zijn up to date maar kheb nog iets gezien dat niet klopt nl :
Bij Performance test van Passmans bij de Diskmark wanneer ik die test wil doen krijg ik een foutmelding "there is notenough free disk space on drive 6 to run this test 0,21GB required 0,00 mb available"

Wat zou dat betekenen?

Da' betekent dat je harde schijf vol is, klopt dat? Dan moet je gewoon even met je rechtermuisknop op je C:/ drive klikken (of heb je meerdere harde schijven / partities?) en naar opslag gaan. Daar staat precies hoeveel je nog over hebt.

:thumb: Inderdaad. Een volle hardeschijf kan leiden tot crashes. (ervarings deskundige) 'Zelfs' defragmenteren zal dan vastlopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan