herhaald opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

H. Lauwers

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2003
Hallo,

Ik heb de laatste weken problemen dat mijn computer na het aanzetten tot drie keer opstart. Bij versturen diagnose microsoft krijg ik te horen dat er iets mis met drivers van een stuurprogramma van een apparaat waarvoor microsoft geen oplossing aangeeft. Wat kan ik nu het best doen om dit probleem te verhelpen?

H. Lauwers

Je zou kunnen beginnen met het controleren van de versies die je hebt.
Videokaart, Geluidskaart enz. Alles wat een driver heeft.
Misschien los je het op als je een nieuwere versie er op hebt staan omdat die driver dan wel met XP overweg kan.
Ook direct cd werkt niet altijd goed met XP. Vaak is dit dan Easy cd Creator.
En als je dan alles hebt gehad en de boel loopt nog niet dan zul je dingen moeten uninstallen en dan kijken of het wel loopt.
Lekker klusje, dat kan ik je verzekeren.
Overigens......ik ging in het begin ook naar Microsoft maar daar ben ik nooooit iets wijzer geworden.

Ook zou ik de boel goed laten scannen. Virussen kunnen ook vreemde dingen uithalen.

Het is precies wat Elisa zegt.

je moet via configuratiescherm en dan het systeemscherm , en als je dat geopend is, of daar nog vraagtekens staan die opgelost moet worden, en heb je al op virussen gescaned,

Laatst bewerkt:
Ja, maar ook als er geen vraagtekens staan zullen de driver nagekeken moeten worden.
Ik heb een jaar lang een pc gehad die niet af wilde sluiten. Was een verkeerde driver volgens Microsoft.
In apparaatbeheer stond alles goed.
Blijft toch moeilijk die drivers.

verder wat je beschreven had, daar was ik het wel mee eens., ik heb alleen maar wat toegevoegd hoe die het zou moeten doen.

Virus gevonden na scannen

Heb virus / worm gevonden en onschadelijkgemaakt. Na opnieuw opstarten lijkt het probleem opgelost.

Bedankt voor de tips.

Groeten

H. Lauwers

Daar ben ik het volkomen mee eens,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan