herhaalde opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
992
Ik zit met het volgende probleem: als ik de laptop van mijn zoon wil opstarten, wordt na het opstarten weer afgesloten en dat herhaalt zich steeds. Ik kan geen aktie ondernemen zoals virusscan omdat het afsluiten steeds herhaalt. Ik heb al in de database rongeneusd maar vind geen oplossing. Wie kan mij vertellen hoe ik nu in de pc kan komen om controles uit te voeren? Bovendien wil ik de gegevens van mijn zoon niet verloren laten gaan. Wie o wie???? groetjes



senior
 
Om te voorkomen dat de computer steeds opnieuw opstart:

Start de computer en klik Start, Uitvoeren.
Type services.msc /s
Ga in het services venster naar Remote Procedure Call (RPC) Let op, kies niet Remote Procedure Call (RPC) Locator!

Open de Eigenschappen met de rechtse muistoets.
Klik op het tabblad Systeemherstel.
Verander alle opties in Geen actie ondernemen.
Klik OK en sluit het venster.
BRON

Of: Kies op de [start] knop de keuze [uitvoeren] en type hier in "shutdown /a". Hiermee wordt het afsluiten van uw systeem geannuleerd

Scan de computer met stinger (eerst systeemherstel uitzetten):
http://us.mcafee.com/virusInfo/default.asp?id=stinger

Na het verwijderen van het virus Download en installeer alle beschikbare beveiligingsupdates bij windows update
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor deze tip. inmiddels heb ik via veilige modus systeemherstel uit kunnen voeren. groetjes


senior
 
Ik heb inderdaad de updates geinstalleerd, maar toch bedankt voor je reaktie. groetjes


senior
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan