jobo182
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 apr 2004
gisteren was ik bij mijn dochter...............als daar de pc gestart word verschijnt nl steeds het blauwe venster dat er schijfcontrole word uitgevoerd op de D (partitie), dit kan dan binnen 7 seconden geannuleerd worden door op een toets te drukken, daarna start XP home normaal op,
zij had die schijfcontrole al eens laten lopen, maar desondanks komt die melding dus steeds weer als de pc word aangezet...............dus ik heb ik die ook maar weer eens laten draaien, daarna ook weer die melding,
heb gezocht waar dat eventueel uit te vinken/schakelen zou zijn, maar niets kunnen vinden, ook al ge-googeld, maar helaas..........
Ook op de C partitie schijfcontrole uitgevoerd met de 2 hokjes aangevinkt, daarna gedefragmenteerd,
maar ook dat heeft niet geholpen;
Wie weet waar dat aan kan liggen en hoe dit op te lossen is ?
zij had die schijfcontrole al eens laten lopen, maar desondanks komt die melding dus steeds weer als de pc word aangezet...............dus ik heb ik die ook maar weer eens laten draaien, daarna ook weer die melding,
heb gezocht waar dat eventueel uit te vinken/schakelen zou zijn, maar niets kunnen vinden, ook al ge-googeld, maar helaas..........
Ook op de C partitie schijfcontrole uitgevoerd met de 2 hokjes aangevinkt, daarna gedefragmenteerd,
maar ook dat heeft niet geholpen;
Wie weet waar dat aan kan liggen en hoe dit op te lossen is ?