• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Herinnering in Excel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Me80
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Rudi en Bjorn,

Alweer heel erg bedankt ! In het werken kom ik echter nog 2 dingen tegen. Wellicht een van de laatste keren...

Wanneer een data voorbij is of niet langer nodig is en dus gedelete wordt, is het dan mogelijk om het vakje weer automatisch wit te laten kleuren ? Nu blijft de kleur bestaan, ook al is de inhoud gewist...

En is het daarnaast mogelijk om het invulschema en het overzicht wederzijds te laten corresponderen ? Hiermee bedoel ik, dat wanneer ik de leerling selecteer in het invulschema, we ook de data krijgen die in het overzicht staan ?

Wederom bedankt voor jullie hulp,
Marjolein

Test, Test, .... :)
Datums die gepasseerd zijn worden automatisch gewist bij het openen v/h bestand, alsook de kleurcode.
Cellen die handmatig gewist worden, wordt de kleurcode gewist.
Bij wijziging LL op Invulschema worden de bijhorende data van Overzicht opgezocht.

Bijlagen

Hoi Rudi,
Weer een stap verder... alleen (ben ik weer...) tijdens de test blijkt dat de kleuren niet weggaan. De data die verstreken zijn, kun je dit laten staan ! Het gaat zich puur om de kleuren die blijven staan als je handmatig de data weghaalt. Als dit te omslachtig is, geen probleem... dan doen we dit gewoon met de hand.

De data van de leerlingen correspondeerd heel goed met elkaar ! Thanx !!!

Groet,
Marjolein

Hoi Rudi,

THANX !!!
We gaan hem meteen gebruiken !!!
Gr, Marjolein

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan