Herinstall Win10 ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Omdat ik problemen had met Win 10 Home Premium wilde ik mijn PC terugzetten naar de Fabrieksinstellingen van Win10.
alles liep goed tot dat ik in een blauw scherm kwam waar ik op de door mij gekozen computernaam moest kiezen en dan op volgende moest klikken om door te gaan. Maar mijn muis werkte niet meer. en dus de mogenlijkheid om dat Volgende aan te klikken was weg.
Ook het toetsenbord reageerde niet meer. Daar zat ik dus een PC die niet verder wilde. Heb de PC toen opnieuw opgestart maar dat hielp niet ik kwam weer in het zelfde venster ook nu zonder werkende muis kon ik niet verder
dus de herstel DVD van Win10 in de speler PC opnieuw opgestart F8 gedrukt en de nieuwe instal begon te lopen tot het zelfde punt daar begon het weer muis die niet wilde.
Ook opstarten in veilige modus werkte niet. dus Mijn Orginele Win7 DVD in de speler en ja na een twintig tal minuten stond Win7 er op.Service Pack 1 geinstaleerd.
Maar nu de vraag hoe krijg ik er Win10 weer op. Heb alle Updates geinstaleerd maar maar de Win10 download loge staat er nu niet bij. Mijn vraag wat te doen om Win10 weer te kunnen instaleren met een werkende muis (die nu gewoon doet wat hij moet doen)

Gelukt alles werkt weer als voorheen

Hartelijk dank voor de Hulp :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan