Herinstallatie; en toch wil Sims2 niet werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Gisteren heb ik op de computer van iemand anders een hele nieuwe herinstallatie gedaan.

Er van alles aan proggies opgezet, en toen vandaag besloten om voor dochter lief er Sims 2 op te zetten. Die stond er ook op bij de oude installatie.

CD1 t/m 4 erin gezet en opgestart: komt er een melding dat er CD/DVD emulatiesoftware is aangetroffen die eerst uitgezet moet worden. en dat ie dus de cd niet kan vinden!

Ik had er eerst wel een Slysoft virutele schijf opgezet maar die dus weggehaald.

Ook alles uit het register met CCleaner...en de map uit Program Files handmatig verwijdert.

Toen besloten om met systeemherstel terug te gaan naar gisteren net na de herinstallatie, dus voor ik die Virtuele schijf er opzette, etc. etc.

Echter, Sims 2 er weer opgezet, maar neen hoor, hij blijft de melding geven en weigert op te starten.

Iemand een tip?:thumb:

alcohol 120% er op staan of een ander brandprogje wat een extra schijf aanmaakt.
misschien een cardreader.

Neen, het enige wat ik erop had gezet en er dus weer af had gehaald en toen ook nog is met systeemherstel terug naar de situatie van voor het eropzetten was dus met Slysoft Elaborate Virtuele schijf.

Het enige wat iets van doen heeft met Iso's of dat soort aanverwanten is MagicIso en Nero 7.0 wat er op staat, maar het lijkt me zo nikszeggend....

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan