herinstallatie fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scratch

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Hoi,
Ik heb mijn pc verkocht dus moet er even een verse installatie op.
Dus windows vista business cd erin en de boel geinstalleerd.
Wanneer de pc zich opnieuw opstart dan zie je het laad balkje en normaal gaat hij dan naar het aanmeldingsscherm maar dan krijg ik heel even een blue screen en daarnaa gaat hij zichzelf reebootten.

Hoe kan dit?

mvg tim,

ps. Gaat om een legitieme windows.

je hebt dus pas vista geherinstalleerd en bij de eerste keer opstarten heb je een bluescreen?
Heb je nogmaals proberen te herinstalleren?

kan je anders ook eens vermelden wat er op het bluescreen staat.
(f8 tijdens het opstarten en dan moet er daar ergens een optie staan ivm met direct terug opnieuw opstarten bij een fatale fout of iets dergelijks) dat moet je dan activeren.

je hebt dus pas vista geherinstalleerd en bij de eerste keer opstarten heb je een bluescreen?

(f8 tijdens het opstarten en dan moet er daar ergens een optie staan ivm met direct terug opnieuw opstarten bij een fatale fout of iets dergelijks) dat moet je dan activeren.

Ik ben er al achtergekomen dat 1 van mijn 4 g.e.i.l geheugen modules kapot is.
Wanneer ik er 1 uit haal dan start hij door. Wanneer ik diezelfde terug zet krijg ik bluescreen. Wanneer ik een andere module op de plaats zet van de kapotte start hij ook gewoon door. Dus dan maar de pc verkopen met 3 GB geheugen en wat van de prijs af doen. zodat de koper een nieuw setje geheugen kan aanschaffen van 2x 2gb a 30 euro.
Kep geen garantie meer:(

greetz

Ik ben er al achtergekomen dat 1 van mijn 4 g.e.i.l geheugen modules kapot is.
Wanneer ik er 1 uit haal dan start hij door. Wanneer ik diezelfde terug zet krijg ik bluescreen. Wanneer ik een andere module op de plaats zet van de kapotte start hij ook gewoon door. Dus dan maar de pc verkopen met 3 GB geheugen en wat van de prijs af doen. zodat de koper een nieuw setje geheugen kan aanschaffen van 2x 1gb a 30 euro.
Kep geen garantie meer:(

greetz

zo'n ramp is dat een geheugen-latje nu ook weer niet hé, zoveel kosten die tegenwoordig echt niet meer ;)

zo'n ramp is dat een geheugen-latje nu ook weer niet hé, zoveel kosten die tegenwoordig echt niet meer ;)

Hoi,
Nej klopt, ik heb 30 euro van de totaal prijs af gedaan en zo de pc verkocht met 3GB geheugen.

greetz

maar aangezien je probleem is opgelost, wil je dit topic dan ook markeren als opgelost :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan