Herinstallatie Office 2013 : Product ID gewijzigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

sherpa14

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Ik ben genoodzaakt geweest om een volledige herinstallatie uit te voeren van Windows 10 waardoor al mijn programma's opnieuw moesten worden geïnstalleerd.
Vanuit een jaren geleden bewaarde iso-bestand heb ik MS Office Professional Plus 2013 opnieuw geïnstalleerd. De licensiecode wordt niet aanvaard. Bij nader zicht komt het product-ID niet meer overeen met mijn vorig geïnstalleerde versie. Dit is volgens mij ook de oorzaak dat ik de weergavetaal (die nu Engels is) niet kan wijzigen in Nederlands. Bij het uitvoeren van de language accessory pack krijg ik dan steeds de melding "Er is een probleem aangetroffen. Voor deze installatie moet een compatibel Microsoft Office-programma op uw PC zijn geïnstalleerd."

Hoe krijg ik dit opgelost?

Met dank

Tijd om nieuwere versie aan te kopen.
De programma's zijn beter geworden vooral Outlook.

Sinds oktober 2020 krijgt Office 2013 geen updates meer, een dus ook geen security-updates(!!).

Schaf gewoon de nieuwe Office aan.

Ik begrijp de teneur van jullie antwoorden: koop een nieuwe en het nieuwe is altijd beter dan het oude... Ik ben uiteindelijk voor mijn toepassing best tevreden met de 2013-versie.
Graag wat mogelijkheden om mijn oude versie aan de praat te krijgen.

Zit er bij het installeren van win10 niet toevallig een voorgeinstalleerde versie van Office bij op, die nog niet actief is?
Die is dan vast jonger dan 2013 en zou die taal na intallatie opmerking verklaren....
Dus uitzoeken hoe je in dat geval de pre-installed office wegkrijgt....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan