Herinstallatie van Windows 7 met drie Backup - DVD's Probleem opnieuw op starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Vervloet

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
Ik begon de installatie met de eerste dvd in het dvd station te plaatsen en de computer opnieuw op te starten. Na die opstart begon de installatie. Volgens mij verliep de installatie normaal tot en met de derde DVD.De PC wou automatisch opnieuw op starten, maar dat gebeurde niet de volgende boodschap verscheen :"Reboot and select proper boot device or insert Boot Media inselected Boot device and press a key" ?
Met de aan/uit knop heb ik uiteindelijk de installatie kunnen afronden. Het volgende venster verscheen:"::{26EE068-AooA-44D7-9671-BEB064C98683}\0\::{8E908FC9-BECC-40F6-915B-F4CAOE70D03D}
uitvoeren van af de server is mislukt. OK" Besturingssysteem Windows 7 home premium.De installatie ziet er normaal uit, alle updates zijn binnen gehaald. Ik had voor Nederlands gekozen maar de display taal is Engels. Kan ik dit nog wijzigen? Moet ik de installatie opnieuw doen? Wat heb ik verkeerd gedaan?

Graag een oplossing.

Bij voorbaat dank,

Robert Vervloet

Kan het zijn dat in BIOS (druk op DEL als u de pc opstart) de harde schijf NIET als boot device staat aangegeven. Als de harde schijf niet in de lijst staat, wordt deze niet gezien door het systeem. Misschien heb je voor dit gebeuren in BIOS alleen DVD speler toegevoegd. Even checken lijkt mij.

de taal kan je veranderen met vistalizator
heb je een 32- of 64 bit systeem? dan zoek ik welk bestand je nodig hebt
en staat SP1 op je pc? (start--> rechtermuisknop op computer--> eigenschappen)

Laatst bewerkt:
oh, ik had de vraag niet goed verder gelezen; je kan dus wel al opstarten ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan