Herinstallatie Windows 8 al 2 uur bezig

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjorsvde

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Berichten
161
Goedemiddag,

Ik heb een Acer laptop met Windows 8.1 en 64 bit. Ik ben 2 uur begonnen met een herinstallatie en die is nog steeds bezig. Dit is toch niet normaal? Hoe kan ik dit veranderen?
Het rondje naast restarting draait nog en mijn pijltje van mijn muis kan ik ook nog bewegen.
De laptop aan en uit zetten lijkt me niet verstandig, of is dat nu de enigste oplossing?

Gr, Sjors
 
Ben je bezig met het herstellen middels de herstelpartitie? Zo ja, dat kan wel even duren en dat zou ik nu nog niet onderbreken.
 
Dat deed ik inderdaad. Maar na 2,5 uur was ik er wel een beetje klaar mee. Er stond ook geen percentage of iets dergelijks bij. Ik heb hem dus wel aan en uit gezet. Nu krijg ik wel een resetting your pc met percentage. Dit duurt alleen wel lang.

Update:
Na het opnieuw opstarten werkt mijn internet niet meer. Hij geeft een fout aan met de DNS-server. Hoe kan ik dit oplossen?

Update:
Door het volgende te doen werkt het.
Klik 1x op de draadloze netwerkverbinding, rechtsklik er en dan op en kies Eigenschappen.
Dubbelklik op Internet Protocol Versie 4 (TCP/IPv4) (zul je mogelijk een stukje voor naar beneden moeten scrollen m.b.v. de schuifbalk rechts in "Deze verbinding heeft de volgende onderdelen nodig").
Zet er VASTE DNS-servers in:
8.8.8.8
en
8.8.4.4
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan