herinstallatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoltan

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2003
Mijn zoon heeft wat aan mijn PC ( Packard Bell Pulsar Desktop Multimedia 6500 V 3 P 3 500 MH Voodoo 3
2000 geknoeid en hij startte niet meer op. Ik heb dan opnieuw windows 98 geïnstalleerd, maar ik weet niet of dat de versie was die er oorspronkelijk op stond. Nu is mijn probleem de beeldresolutie. Hij blijft altijd staan op 16 kleuren. Wat ik ook verander in beeldscherm, hij springt bij het opstarten altijd terug op 16 kleuren. Wat moet ik doen?

Je zal de juiste drivers voor je videokaart moeten zoeken op de site van Packard Hell.............

Ik heb de drivers gedownload van Packard Bell voor mijn voodoo 3 kaart, en er was geen keuze, dus ik vermoed dat ik de juiste heb. Toch springt het scherm telkens weer op 16 kleuren

Ik heb die drivers daarvan gedownload maar de kleuren blijven op 16 bit springen. Ik denk dat ik de juiste drivers heb, want er was geen keus

Heb je geen Restore CD van je Packard? Daar moeten de juiste drivers op staan. Had je eigenlijk ook moeten gebruiken in plaats van W98 van een andere CD erop te zetten.

Geeft die fouten aan in apparaatbeheer?

Wat geeft AIDA wat voor type hardware er voor de videokaart in zit

Thanx allemaal, Aida heeft geholpen, ik heb weer een vlekkeloze PC en mijn zoon mag er nu afblijven

Graag gedaan. :D
AIDA help vaak maar niet altijd.
Wat jou zoon betreft: tja..Ik heb ook kinderen en zo geven ze ons wat te doen in het weekend.. ;) ;)

Szia :D
Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan