Herinstalleren ACCESS 2010 op nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

kling

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2009
Berichten
19
Hallo,

Nadat mijn HP Laptop onherstelbaar is gecrasht, ( heb wel alle backups nog gemaakt)
Gegevens "oude HP Laptop draait onder Windows Vista Home premium in 32 bit versie en daarop waren MS office 2010 geinstalleerd en extra ACCESS 2010 .

Nu heb ik sinds dagen een nieuwe HP laptop met Windows 8 64 bits versie en daarop zit MSOFFICE en ik heb mijn versie Office 2010 met sukses gevalideerd kunnen herinstalleren.

Toen ik de ACCESS 2010 vanaf de dvd schijf installeerde is tijdens het valideren met de Product key een foutmelding opgedoken en stopt de installatie.

Mijn vraag is nu hoe kan ik dit probleem oplossen om weer een werkende Access versie te krijgen.?

graag jullie adviezen:)


groetjes

KLING
 
Je geeft geen antwoord op de vraag. Stefan vraagt om een iets specieker antwoord. We gaan er uiteraard wel vanuit dat je legale versie hebt...
 
is korrekt, maar ik weet niet uit mijn hoofd de juiste fout melding.

de DVD is legaal gekocht bij mijn software shop dus niets illegaals.

om de exacte tekst te vinden moet ik een nieuwe poging doen om te installeren en zal me dan weer melden Oke?
 
Ik heb nu de dvd met ACCESS 2010 opnieuw geprobreerd te installeren op mijn nieuwe laptop waarop al de MS office is geinstalleerd als evaluatieversie.
Vooraf had ik al deze evaluatieversie herinstalleerd en gevalideerd met mijn ( oude laptop ) MS office 2010 (zonder ACCESS2010 erop want die heb ik los moeten kopen).

Op mijn nieuwe laptop waren alle MS Office pakketten ( inkl Access 2010) in evaluatie versie aanwezig.

Nu krijg ik na het invullen van de productkey 25 cijfer/letters de melding "dit is geen geldige office productcode" en kan dus niet doorgaan met installatie/validering.

laat me even weten wat nu te doen??

Kling
 
Zoiets lijkt me meer een vraag voor Microsoft KLantenservice
 
idd en anders wordt het zoeken op internet naar.......
maar dat mag je niet niet zeggen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan