Herinstalleren Office 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

WimGoo

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2011
Berichten
139
Op mijn desktop met Windows 7 Home Premium stond Office 2013 dat door de leverancier van de computer er, 4 jaar geleden, op is gezet.
Ik heb toen niet genoteerd met weke account dit er op gezet is.
Ik heb door een systeemherstel probleem Windows opnieuw moeten installeren.
Als ik Office 2013 er op wil zetten geeft hij aan de de licentie al gebruikt is.
Is er een mogelijkheid om Office 2013 er op te zetten of moet dit via Microsoft.
Graag advies.
 
Hier zitten er meer en duidelijker opties om dit voor elkaar te krijgen:
https://support.office.com/nl-nl/ar...19c-4b2f-9845-5344fedc4380#bkmk_repairlicense

Mss kun je de Helpdesk vragen hoe het account probleem opgelost kan worden.

[h=2]Office-licenties herstellen (is alleen van toepassing op Office 2013)[/h][FONT=&quot]Als u alle andere oplossingen hebt geprobeerd, maar u wordt nog steeds gevraagd om Office 2013 te activeren, verwijdert u uw productcode en meldt u zich aan om Office te activeren.[/FONT]

  1. [FONT=&quot]Selecteer deze snelle oplossing om uw productcode te verwijderen in Office 2013.[/FONT]
    [FONT=&quot][/FONT]
  2. [FONT=&quot]Selecteer Openen onder aan uw browser.[/FONT]
    [FONT=&quot]
    c64fc56b-8891-4edf-9bcb-d2eb01d613e7.png
    [/FONT]

  3. [FONT=&quot]Wanneer het hulpprogramma voor een snelle oplossing klaar is, opent u een Office-toepassing, zoals Word of Excel.[/FONT]
  4. [FONT=&quot]Wanneer dit wordt gevraagd, meldt u zich aan met het e-mailadres en wachtwoord die zijn gekoppeld aan Office.[/FONT]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan