Herinstalleren vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hulsen4

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2008
Berichten
68
Mijn pc is traag en ik wil graag vista opnieuw installeren. Hoe moet ik dit doen, want als ik de vista dvd erin stop en opstart van dvd gaat hij gewoon naar mijn bureaublad en niet naar het menu van dvd.
 
Als ik het zo doe, kan ik dan heel mijn pc leegmaken en vista opnieuw verwijderen?
 
Ja....
Als je het zo doet kan je je pc geheel leegmaken en vista opnieuw instaleren.
wil je daar ook nog een leesvoertje voor hebben??klik
 
Laatst bewerkt:
Oke alvast bedankt, maar hoef je niet voor de installatie de schijf te formatteren? want ik meen dat dat bij xp wel was.
 
Als je hem echt leeg wilt hebben dan kan je formatteren ja...
Die mogelijkheid krijg je ook geboden tijdens de instal
 
Ik heb in de bios DVD-rom op 1e prioriteit gezet, maar krijg niet het menu van mijn dvd, hij start mijn pc gewoon op.
 
ook als je hem veranderd hebt naar je dvd speler als eerste heb je dan afgesloten met f10 change settings-yes?
 
Jah zo heb ik het gedaan.. hij stond daar overigens al op omdat ik dit gister al met boot setup had veranderend
 
Hmm, maar als ik hem zeg maar gewoon via deze computer dubbelklik op dvd dan krijg ik wel een scherm met install now..
 
Dan is ie naar mijn weten niet bootable...

verder is ie wel schoon/krasvrij etc etc.
Kun je niet bij iemand een vista cd lenen?
 
Heb al een aantal mensen gevraagt maar niemand heeft vista -,- maar wat gebeurt er als ik gewoon zo installeer?
 
Klopt, dit staat er: to make changes restart windows from the installation disk

EDIT: Overigens op de dvd staat wel een map met BOOT
 
Laatst bewerkt:
Heb een nieuwe dvd gebrand en nu krijg ik de keuze uit windows vista en geheugencontrole, maar als ik dan op windows vista klik dan start hij gewoon op...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan