Herinstalleren Win7 op HP toestel

Status
Niet open voor verdere reacties.

degrave

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2011
Beste,

ik beschik over een HP DV7 met Home Premium 64-bit. Ik heb HP gecontacteerd om de pc te herinstalleren maar daarvoor dien ik herstel-cd's aan te kopen. Gezien ik van mening ben dat dit in de aankoopprijs zit vertik ik het om ook maar 1 € aan HP uit te geven.

Is er iemand die mij kan helpen en de installatie-dvd voor download ter beschikking kan stellen? Ik heb een activeringscode van mijn toestel die zich op de sticker bevind.

alvast bedankt voor de reacties.

Je huidige Windows werkt nog wel ?
Als het goed is staat er software van HP op waarmee je die DVD's kunt maken ... die activeringscode gaat niet trouwens ook niet werken op een andere versie geloof ik (dit is een OEM licentie die bij jouw systeem hoort).

Die OEM key werkt alleen niet op Windows 7 pro of hoger op de zelfde versie van windows werkt die wel. Zoals jij al zegt Home Premium ik heb mijn oude laptop zo vaak geherinstalleerd met Windows XP Home Editie, maar doe je professional of hoger dan werkt die code niet, want die hoort bij Windows 7 Home Premium x64

Beste,

Ik heb van in't begin een andere installatie gedaan en kan dus geen recovery cd's aanmaken. Momenteel heb ik een ander OS op staan maar ik wil terug naar het origineel. Kan iemand van jullie mij zeggen waar ik de installatiedvd van windows 7 home premium kan downloaden? Dan is mijn probleem denk ik opgelost.

mvg

nicky

Dat is tegen de Helpmij regels, wij mogen niet zeggen hoe je aan illgeale software komt.

ik wil ook niks illegaal downloaden :s

ik wil gewoon mijn systeem waarvoor ik betaald heb terug installeren. ik heb hp gecontacteerd maar die vragen 40 € terwijl ik niks nieuw wil kopen maar wil krijgen waar ik recht op heb.

Je kan HP niets verwijten, alles stond erop om die DVD's te kunnen maken ... dit staat ook duidelijk in de handleiding en is dit ook het eerste wat je doet met het nieuwe systeem.
Je hebt zelf besloten een eigen installatie te doen, maar wellicht kun je de CD van iemand lenen (en vergeet dan vooral niet een image te maken voor de volgende keer !).

The Recovery Manager can be launched during the startup process by following the steps below.

Press the Power button to start the PC, and then press the f11 key when the standard BIOS prompts are displayed on the black screen.
NOTE: Pressing the f11 key during startup on a computer with an HP factory image will start the system recovery process even if the prompt is not displayed.
If the HP Recovery Manager can access the recovery partition on the hard drive, a prompt to backup the user files before beginning the recovery is displayed. Follow any on-screen instructions.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan