Herinstalleren windows lukt niet-> partitie weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcUtrecht

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2007
Berichten
22
Hallo

Ik heb al een tijdje een rare bug, ik krijg telkens bij het opstarten van mijn pc te lezen dat er een fout was bij het afsluiten en vervolgens gaat scandisk partitie D: controleren. Nooit met enig resultaat, want de volgende keer begint hij weer..
Dus maar besloten windows xp opnieuw erop te zetten en de computer goed te schonen. Bij de installatie krijg ik na een tijd een scherm te zien waarin de partities zichtbaar zouden moeten zijn (als ik naar de begeleidende tekst kijk tenminste), waar ik kan kiezen welke ik wel/verwijderen/etc. Er is echter niets te zien. Als ik dan cursor omhoog doen, crash de compu met het verzoek opnieuw op te starten (en een of andere onbegrijpelijk foutmelding x000.000 000.000 (zoiets).
Kan iemand me helpen??

Dank
Marc
 
Lijkt iets hardwarematigs. Je kan proberen een foto te maken van de BSOD zodat helpers op dit forum een indicatie hebben. Je kan ook eens kijken of ie opstart met een live CD zoals http://www.hirensbootcd.net/download.html?ver=10.4 (via Direct HTTP Mirror), daarop zitten ook memory en HD tools .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan