herkenning nieuwe hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.

strijkert

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2006
Berichten
13
Wat is het probleem als mijn pc geen mp3 speler / tom tom navigatie apparaat/camera herkent. Als ik bovengenoemde apparaten op een andere pc aansluit wordt alles meteen herkent.
 
Dan zullen niet de afdoende drivers zijn geinstalleerd

Wat voor PC is het en wat zit er in, MB enz
 
welke windows versie staat er op je systeem.
 
Laatst bewerkt:
Heb je al veel apparaten op je USB-poorten staan? En heb je misschien ook USB-hubs gebruikt?
Haal als test alle USB-apparaten er af, herstart je PC en zet dan één van de drie op een USB-poort en kijk of dat apparaat dan wordt herkend.
Zo ja, haal het er weer af, sluit de PC helemaal af, netspanning ook er af en wacht 10-20 seconden. Sluit al je USB-apparaten aan op je PC en start hem weer op.
Bekijk het resultaat.
 
Laatst bewerkt:
Pc vindt geen nieuwe harware

Ik heb alle USB aan gesloten apparaten eraf gehaald opnieuw opgestart mijn Tom Tom aangesloten maar hij vindt hem niet.
 
In het verleden was het ook geen probleem toen heb ik ook een camera en mp3 spelers aangesloten. Maar dat lukt niet meer, de bijgeleverde software van de apparaten heb ik geinstalleerd dit alles zonder resultaat.

Windows XP home
 
Laatst bewerkt:
Heb je al veel apparaten op je USB-poorten staan? En heb je misschien ook USB-hubs gebruikt?
Haal als test alle USB-apparaten er af, herstart je PC en zet dan één van de drie op een USB-poort en kijk of dat apparaat dan wordt herkend.
Zo ja, haal het er weer af, sluit de PC helemaal af, netspanning ook er af en wacht 10-20 seconden. Sluit al je USB-apparaten aan op je PC en start hem weer op.
Bekijk het resultaat.


Alles werkt, na dat ik het volgende heb uitgevoerd.
http://62.250.16.51/customers/NLsupport/RemoveRegEntriesTomTom.zip
dit heb ik gekregen van Tom Tom

Zeer bedankt voor de moeite.
vr gr Jan
 
Heb je al veel apparaten op je USB-poorten staan? En heb je misschien ook USB-hubs gebruikt?
Haal als test alle USB-apparaten er af, herstart je PC en zet dan één van de drie op een USB-poort en kijk of dat apparaat dan wordt herkend.
Zo ja, haal het er weer af, sluit de PC helemaal af, netspanning ook er af en wacht 10-20 seconden. Sluit al je USB-apparaten aan op je PC en start hem weer op.
Bekijk het resultaat.

Alles werkt, na dat ik het volgende heb uitgevoerd.
http://62.250.16.51/customers/NLsupport/RemoveRegEntriesTomTom.zip
dit heb ik gekregen van Tom Tom

Zeer bedankt voor de moeite.
vr gr Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan