Herkenning Tom Tom

Status
Niet open voor verdere reacties.

strijkert

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2006
Berichten
13
Goedemiddag "allemaal" wie kan mij helpen.

Wie kan mij vertellen wat er mis gaat als mijn computer mijn Tom Tom apparaat niet herkent.

Ik heb de bijgeleverde cd geinstalleerd en vervolgens het Tom Tom programma opgestart dan het apparaat aangesloten en aangezet en volgens de gebruiksaanwijzing zou de computer mijn Tom Tom apparaat automatisch herkennen maar helaas hij wordt niet herkent.
Ik heb meerdere usb poorten geprobeerd maar dit alles zonder resultaat.

Wie kan mij helpen.
 
Detecteerd hij uberhaupt een usb apparaat of reageerd hij in zijn geheel niet
 
Goedemorgen,

Wij hebben een oudere mp3 speler en een digitale camera daar reageerd hij wel op maar mijn zoon heeft een nieuwe mp3 speler gekocht daar reageerd hij wel op maar hij heeft een probleem met muziek van de pc naar de mp3 over te zetten hij kan daar integen wel weer muziek van de mp3 op de pc zerplaatsen.

Maar de Tom Tom ziet hij niet als ik hem aansluit geeft hij wel dat geluid dat hij wat ziet maar als ik dan ga kijken in de verkenner staat hij er niet tussen.

vr gr Jan Strijkert
 
en via de software van tom tom zie je hem dan ook niet?
 
Even een vraagje, ActiveSync is toch wel aanwezig op de PC?



Met vriendelijke groet.
 
Even een vraagje, ActiveSync is toch wel aanwezig op de PC?
Met vriendelijke groet.

Das natuurlijk afhankelijk van het apparaat wat je ervoor gebruikt :) maar dat is zeker interressant om even te vermelden, Welk Tomtom Apparaat gebruik je? of is het een PDA met Tomtom software?
 
Das natuurlijk afhankelijk van het apparaat wat je ervoor gebruikt :) maar dat is zeker interressant om even te vermelden, Welk Tomtom Apparaat gebruik je? of is het een PDA met Tomtom software?

Het is een Tom Tom one Europa apparaat.
 
Zoveel verstand heb ik er niet van maar wat bedoel je met Active Sync.

Ik dacht dat het een PDA was, dan heb je ActiveSync nodig.
Maar ik lees nu dat het een TomTom One is en dan heb je dat niet nodig.

Hieronder staat een link over het niet herkennen van een TomTom apparaat, zowel Go als One.
Lees het eens door mischien heb je er wat aan.

http://www.jouwnav.nl/forum/index.php?showtopic=9494


Met vriendelijke groet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan