Hoi,
Ten eerste ben ik echt een beginneling in php.
Ik heb een tabel gemaakt waarin ik alle data laat zien van een Mysql table.
<?php echo $row_Recordset1['film']; ?>
<?php echo $row_Recordset1['genre']; ?>
Met op deze manier een hele rij te laten zien, in dit geval genre en film.
Nu wil ik dat wanneer erop in de tabel geklikt zal worden een kleine samenvatting van de aangeklikte film zal worden weergeven lager op de pagina.
Alleen mijn vraag is nu kan php ook herkennen op welke variabelen er geklikt word in de tabel op de php pagina?
Ik wil namelijk php een text file laten lezen(de samenvatting dus) en die weergeven op de pagina, alleen als er niet achterhaalt kan worden welk film de gebruiker aanklikt lukt het natuurlijk niet om de juiste film te koppelen aan de juiste textfile.
Dus weet iemand of dit wel mogelijk is, zoniet een andere oplossing?
Groeten
Een php noob
Ten eerste ben ik echt een beginneling in php.
Ik heb een tabel gemaakt waarin ik alle data laat zien van een Mysql table.
<?php echo $row_Recordset1['film']; ?>
<?php echo $row_Recordset1['genre']; ?>
Met op deze manier een hele rij te laten zien, in dit geval genre en film.
Nu wil ik dat wanneer erop in de tabel geklikt zal worden een kleine samenvatting van de aangeklikte film zal worden weergeven lager op de pagina.
Alleen mijn vraag is nu kan php ook herkennen op welke variabelen er geklikt word in de tabel op de php pagina?
Ik wil namelijk php een text file laten lezen(de samenvatting dus) en die weergeven op de pagina, alleen als er niet achterhaalt kan worden welk film de gebruiker aanklikt lukt het natuurlijk niet om de juiste film te koppelen aan de juiste textfile.
Dus weet iemand of dit wel mogelijk is, zoniet een andere oplossing?
Groeten
Een php noob