Herkent geen usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

omegasupreme99

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Ik heb een vraag waar ik echt geen logica in zie,

ik heb een externe schijf van conceptronic die ik rechtstreeks op m'n tv kan aansluiten en zo dus films kan bekijken.
Nu heb ik een heleboel films op m'n computer staan die ik daar graag op zou zetten. helaas herkent m'n computer de externe schijf niet!!!!!
Ik heb hem geprobeerd op m'n laptop en daar hekent hij hem wel! :confused:
ook ligt het volgens mij niet aan de usb poort want m'n draadloze muis herkent hij wel.
Ik heb hem ook geprobeerd te instaleren via configuratie/hardware (er was bij aankoop geen installatiedisk)
Ik begrijp er niks van en hoop heel erg dat iemand een antwoord heeft.....? :)

Ik heb hetzelfde probleem, Windows XP, heeft altijd wel externe schijven herkent... maar nu niet meer....

Een verse installatie (via dual boot) op dezelfde machine, werkt wel... maar daar heb ik natuurlijk niks aan... Als iemand een oplossing weet? Ligt vast iets in de registry oid.... ik had ook problemen met het herkennen van een DVD station, de oplossing daarvoor was het verwijderen van een paar Registry entries...

installatiesoftware bij hdd is niet nodig, omdat er zoveel verschillen in differente hdds niet zijn dat de windowsdrivers ze niet zouden aankunnen.

reboot je laptop eens en maak voortaan gebruik van de optie 'hardware veilig verwijderen'.

Of probeer idd de driver eens te verwijderen, mss is er alsnog iets misgelopen tijdens de installatie daarvan.

Indien bovenstaande opties het probleem niet verhelpen ligt de oorzaak wsl dieper. Kan je in dat geval wat meer informatie geven over wat je doet op je laptop?

@bovenposter: als je pc het vroeger wel deed zou ik een systeemherstel in veilige modus overwegen.

@Vista

Systeem herstel heb ik al geprobeerd
o.a. ook al geprobeerd om e.a. te verwijderen ... no luck...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan