Hero Online installeert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

timme2

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
Berichten
15
Als ik Hero Online wil installeren krijg ik de volgende fout melding: "setup.exe werkt niet meer".

Specs: windows vista sp1, C2D E6750 (2.67 GHz), 2GB RAM, Asus 8800GT.

Iemand een idee waardoor dit komt?
 
Ongebruikelijk probleem, gebruik je een cleaner? Maak ook de volgende map leeg
C:\Users\User\AppData\Local\Temp, als er bestanden bij zijn die niet kunnen worden verwijderd dan laat je ze staan. Dit kan geen kwaad het zijn tijdelijke bestanden. (user is jouw naam)

Download het programma opnieuw als het nog niet werkt
 
Werkt nog steeds niet. Ik krijg altijd nog een foutmelding. Ik heb dit nog niet gehad bij een ander programma, vreemd..
 
cleaner en registry cleaner gebruikt. tijdens de installatie heb ik de virus scanner en gebruikersaccount beheer uitgezet, dit helpt niet. wel zag ik wanneer gebruikersaccountbeheer om toestemming vraagt, er de *.exe van het programma van mn wifi antenne staat genoemd. ook geprobeert HO vanaf een usb stick te installeren, werkt allemaal niet.
 
Laatst bewerkt:
rechtsklikken op de exe en kiezen voor ''als administrator uitvoeren'' ?

Schakel ook die vervelende toestemmingvensters uit in Vista

DEP uitschakelen

1. Klik op Start
2. Klik op All Programs/Alle programma's
3. Klik op Accessories
4. Klik met rechts op Command Prompt/Opdrachtprompt
5. Klik op Run as Administrator
6. Klik op de Allow knop als je om toestemming gevraagd word
7. Typ of kopieër/plak dit in het opdrachtprompt venster:

bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff

of

Klik op Start, klik op Configuratiescherm en dubbelklik vervolgens op Systeem.

Klik op de tab Geavanceerd. Klik onder Prestaties op Instellingen.

Klik op de tab Preventie van gegevensuitvoering.

Klik op DEP alleen voor kritieke Windows-programma's en -services inschakelen / uitschakelen / alwaysoff


Uac uitschakelen

a) Launch MSCONFIG from the run menu
b) Click on the Tools tab. Scroll down till you find “Disable UAP” and Click on it

of

Ga naar Start en klik op het Configuratiescherm en klik dan op het kopje Gebruikersaccounts en ouderlijk toezicht vervolgens in het nieuwe scherm klik je op Gebruikersaccounts. Als je in het venster bent klik je op Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen.
Schakel hier dan het vinkje uit voor Gebruiker Gebruikersaccountbeheer (UAC) om uw computer beter te beveiligen. Druk op OK en er verschijnt een melding dat de PC herstart moet worden om de wijzigingen door te voeren. Kies hier voor het opnieuw opstarten direct, of de knop om later opnieuw op te starten. De meldingen zijn nu uitgeschakeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan