Heroes of the Pacific doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigLJohn

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2007
Berichten
28
Na een vernieuwde Windows XP installatie,deed ik ook een herinstallatie van het spel;
Heroes of the Pacific Demo.Dit spel,dat voorheen altijd probleemloos werkte,krijgt nu de kuren.Alle (Zeer vele) spelletjes werken nu,met DirectX 10.0,alleen Heroes of the Pacific geeft de error boodschap;

Pre-Release

License data is invalid!
Please contact Customer Support for further instructions


Ik stuurde een mail naar de maker van dit spel.Met de kerende mail kreeg ik de boodschap;


You will have to contact codemasters, I am unsure what the error message
means, however I suspect you are running Vista, and since this game was
written pre-vista the error maybe Vista's rather over zealouse security
being able to cope with applications that pre-date it.


Terwijl wij geen Vista,maar Xp hebben.


Heeft er iemand misschien een oplossing voor ons?
 
Op windows Xp kan je geen directX 10 hebben. Het heeft daar dus niks mee te maken. Wat je kan je het spel opnieuw instaleren, werkt het niet, dan zou je het beste de drivers van je videokaart kunnen herïnstaleren of een oudere/nieuwere versie (nieuwer is meestal beter maar uit ervaring weet ik dat soms oudere drivers voor bepaalde games beter werken)
 
Nog geen positief resultaat

Al die tijd ben ik er aan bezig geweest.Meteen maar een nieuwe Windows installatie,omdat mijn screensavers ook maar voor de helft werkten.Nu weer voor 100%.
Maar dat spel?Nee nog steeds niets.Voorheen met een nieuwe grafische driver,en directX 10.0 niets,en nu met de oude instellingen en DirectX 9c weer niets.
Ik heb een downloadlink voor DirectX 10.0;

http://www.freewebs.com/hardcore-world/DirectX 10 - Windows XP.rar

Maar heeft er iemand nog meer suggesties over het aan de praat brengen van het spelletje;
Heroes of the Pacific? Op de computer van mijn vrouw met Pentium 3 werkt hij prima.
Op mijn HP media center 7270 NL,met een AMD athlon 64 processor,met een 3x hogere kloksnelheid als Pentium 3,is zowat alles mogelijk,maar dat ene spelletje...............
 
Opgelost!

Jongens,het is nu definitief opgelost! De eerste versie 0.5 van het spel,was waarschijnlijk
toch niet compatibel genoeg voor mijn computer.

Vanaf µTorrent heb ik een nieuwe full version gedownload v1.0,wel eentje van 1.06 Gbite groot.

De CD 1 en CD 2 bestanden in een map samengevoegd,2 cracks kopieren naar zijn directory,een nieuwe snelkoppeling aanmaken,en draaien maar!
Het spel loopt nu als een tierelier,met alle spelronden.

Bedankt nog voor de tips!
 
Al die tijd ben ik er aan bezig geweest.Meteen maar een nieuwe Windows installatie,omdat mijn screensavers ook maar voor de helft werkten.Nu weer voor 100%.
Maar dat spel?Nee nog steeds niets.Voorheen met een nieuwe grafische driver,en directX 10.0 niets,en nu met de oude instellingen en DirectX 9c weer niets.
Ik heb een downloadlink voor DirectX 10.0;

http://www.freewebs.com/hardcore-world/DirectX 10 - Windows XP.rar

Maar heeft er iemand nog meer suggesties over het aan de praat brengen van het spelletje;
Heroes of the Pacific? Op de computer van mijn vrouw met Pentium 3 werkt hij prima.
Op mijn HP media center 7270 NL,met een AMD athlon 64 processor,met een 3x hogere kloksnelheid als Pentium 3,is zowat alles mogelijk,maar dat ene spelletje...............

Ik weet niet wat jij in die link heb staan maar, directx 10 in 2.8 mb, das niet echt mogelijk. directx 9c update was al 80mb.
 
DirectX 10

DirectX 10.0 stond na de installatie ervan,wel vermeldt in het systeem.
Onder uitvoeren dxdiag intypen.Windows liegt niet hoor!

Nu met de standaard herinstallatie staat de 9.0c erin vermeldt.
Deze laat ik maar erin staan.Er is immers toch geen verbetering in
de werking er van.
 
DirectX 10.0 stond na de installatie ervan,wel vermeldt in het systeem.
Onder uitvoeren dxdiag intypen.Windows liegt niet hoor!

Nu met de standaard herinstallatie staat de 9.0c erin vermeldt.
Deze laat ik maar erin staan.Er is immers toch geen verbetering in
de werking er van.

Nee maar windows maakt wel fouten. Ik heb een laptop met een AMD TL-60. Die draait standaard en bij dus ook op 2 ghz. Volgens windows (systeem onder configuratie scherm) zit er echt een processor in die op 1.6 ghz draait. Daarmee wil ik zeggen windows heeft het lang niet altijd bij het juiste eind en directx10 kan niet zonder een crack en meoite op windows xp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan